برد تراکتور و شکست گسترش
به گزارش تابناک تبریز تراکتور سازان توانستند با ارائه بازی با طراوت از سد ملوانان بگذرند اما گسترش فولاد نتوانست از اصفهان دست پر بگردد و با تحمل شکست دو بر یک اصفهان را ترک کرد.
کد خبر: ۲۲۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 28 April 2016
تراکتورسازان توانستند با برد پر گل مقابل ملوان در کورس کسب سهمیه آسیا باقی بمانند  و ملوانان را به سقوط به لیگ یک نزدیگ تر کردند.

ترکتور سازان که در دقایق نخست بازی به گل دست بیابند بازی را راحتتر ادامه دادند و توانستند با نتیجه 4 بر 2 ملوانان را شکست دهند.



هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، ساعت 18  ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: تورج حق وردی          کمک‌ها : رضا سخندان، علی دودانگه

تراکتورسازی تبریز:

محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی(75 آگوستو سزار)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی(66 ایوب کلانتری)، فرزاد حاتمی(2+90 خالد شفیعی)
سرمربی: امیر قلعه نویی

ملوان بندرانزلی:

آیدین قویدل، عزت اله پورقاز، محمدحسین کنعانی، حسین ماهینی، عزیز معبودی(48 حامد نورمحمدی)، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، محمد آبشک، صادق محرمی(65 حسین مجلی)، رضا درویشی و سیدجلال رافخایی سرمربی: محمد احمدزاده


اخطار

کیانی(60) از تراکتورسازی


تراکتورسازی 1 ملوان 0 (دقیقه 8، فرزاد حاتمی) : حملات ابتدایی تراکتورسازان جواب داد و فرزاد حاتمی توانست از خلا بین مدافعان ملوانی ها استفاده کند و با ضربه ای دقیق و حرفه ای دروازه این تیم را باز کند.

تراکتورسازی 1 ملوان 1 (دقیقه 10، رضا درویشی) : تنها دو دقیقه پس از گل تراکتوری ها ملوانی ها موفق به پاسخ شدند و پاس پشت مدافعان ملوانی ها با فرار دیدنی رضا درویشی همراه شد و وی پس از یک مهار خوب با بغل پایی دقیق دروازه تبریزی ها را باز کرد.

تراکتورسازی 2 ملوان 1 (دقیقه 1+45، فرزاد حاتمی) : مهاجم سابق ملوانی ها که گویا امروز روز اوست، در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه روپا و چکشی این توپ را به گوشه دروازه ملوانی ها زد.

تراکتورسازی 3 ملوان 1 (دقیقه 56، سروش رفیعی) : بازهم فرزاد حاتمی اما این این بار در نقش پاسور برای تراکتوری ها تاثیرگذار بود و توپ او را سروش رفیعی پس از دفع، با حرکتی فنی و دیدنی مدافع و دروازه بان ملوان را جا گذاشت و سپس با ضربه ای دقیق دروازه خالی از دروازه بان ملوانی ها را باز کرد.

تراکتورسازی 4 ملوان 1 (دقیقه 61، بختیار رحمانی) : پس از حمله همه جانبه ملوانی ها، تراکتوری ها با یک پاس بلند و سرعت بختیار رحمانی مدافعان ملوان را غافلگیر کردند و این بازیکن توانست با استارت بلند خود با دروازه بان این تیم تک به تک شود و برای چهارمین بار دروازه حریف را باز کند.

تراکتورسازی 4 ملوان 2 (67، محمدحسین کنعانی) : یک گل دیگر در این بازی دیدنی و این بار هم ملوان، کرنر انزلی چی ها در محوطه تراکتوری ها بعد از یکی دو رفت و برگشت به کنعانی رسید تا او با ضربه ای زیبا دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.

 
شکست گسترش

به گزارش تابناک تبریز گسترش فولاد  نتوانست از اصفهان دست پر بگردد و با تحمل شکست دو بر یک اصفهان را ترک کرد.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر 18

داور: سعید بخشی زاده، کمک‌ها: جلیل شعرانی و فرهاد مروجی

اخطار: لوسیانو پریرا (32) و محمد روشندل (65) از سپاهان

سپاهان:

شهاب گردان، عبدالله کرمی، لئوناردو پادوانی، سعید قائدی فر، محمد روشندل، رسول نویدکیا (54 حسین پاپی)، علی کریمی، فوزیل موسایف (77 میلاد سرلک)، محمدرضا خلعتبری، امین منوچهری (62 حسین فاضلی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: قاسم زاغی نژاد

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا (49 امیر کریمی) ، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، سید محسن حسینی، سید مهدی سید صالحی (78 سامان نریمان جهان)، محمد امین درویشی (٦٧ شهرام گودرزی)، داریوش شجاعیان، محسن حمیدی و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند


یک بر صفر (سپاهان): در دقیقه 38 ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری را فوزیل موسایف با ضربه  سر برای امین منوچهری کاش و تو در داخل محوطه 6 قدم با ضربه سر تور دروازه گسترش فولاد را به لرزه درآورد.
یک بر یک(گسترش فولاد): در دقیقه 81 خطای مدافع تیم سپاهان روی شهرام گودرزی در داخل محوطه جریمه سپاهان، باعث شد داور نقطع پنالتی را نشان داد. داریوش شجاعیان پشت توپ ایستاد و با ضربه ای زیبا توپ را به کنج دروازه سپاهان فرستاد تا بازی یک بر یک مساوی شود.
دو بر یک(سپاهان): در دقیقه 89 ارسال پاپی از جناح راست در داخل محوطه جریمه به شیمبا رسید و این مهاجم با سینه توپ را در اختیار علی کریمی قرار داد تا او برای بار دوم توپ را به تور دروازه گسترش فولاد بچسباند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :