رییس اداره تعمیرات دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دانش فنی تعمیرات اساسی 3 موتور اصلی و سیستم های رانش واتر جت شناورهای ناجی تجسس و نجات دریایی هرمزگان برای نخستین بار در کشور بومی سازی شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی بروغنی افزود: برای تعمیرات اساسی هر کدام از این شناورها بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است.
 
وی با بیان اینکه با بومی سازی این تعمیرات 80 درصد نسبت به سفارش آن در خارج از کشور صرفه جویی شد، بیان کرد: پیش از این، دانش تعمیر موتورهای اصلی و سیستم رانش واتر جت شناورهای ناجی در اختیار شرکت آلمانی ام تی یو بود.
 
بروغنی اضافه کرد: علاوه بر دانش فنی این تعمیرات، اکنون تعمیرات موتورهای ام دبلیو ام دیوتز شناورهای یدک کش و تعمیرات موتورهای ماک شناورهای لایروب نیز در بندر شهید رجایی انجام می شود.
 
رئیس اداره تعمیرات دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پایان این تعمیرات پس از سه ماه، اظهار کرد: تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی آمادگی دارد به بنادر داخلی و کشورهای همسایه نیز در این زمینه خدمات ارائه کند.
 
وی خاطرنشان کرد:  قدرت هر موتور تعمیر شده یکهزار و هفت کیلو وات و سرعت شناورها بیش از 40 گره دریایی است.
 
رئیس اداره تعمیرات دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از موفقیت آمیز بودن آزمون های مقدماتی شناورها در حوضچه، به چرخه فعالیت ناوگان تجسس و نجات دریایی آبهای هرمزگان اضافه شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار