کد خبر: ۲۳۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 16 May 2016



تابناک لرستان : علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در جمع کارشناسان تعاون این اداره کل با اشاره به فعالیت تعاونی‌های لرستان گفت: بیش از یک میلیون نفر در تعاونی‌های این استان عضویت دارند.

 وی بیان داشت: هم اکنون بیش از 5هزار و ۳۰۰ تعاونی ثبت شده در لرستان وجود دارد از این میزان 4هزار و ۶۰۰ تعاونی فعال و یا نیمه فعال هستند.

آشتاب گفت: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب شناسی در حوزه تعاونی‌ها است و در این راستا براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متناسب با نوع فعالیتشان اقدام به رفع مسائل و مشکلات آنها در استان خواهیم کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: از مجموع پنج هزار و ۳۰۰ تعاونی ثبت شده در لرستان 4هزار و ۶۰۰ مورد فعال و نیمه فعال هستندو : این امر نیز به این دلیل بوده که برخی از این تعاونی‌ها مانند تعاونی‌های مسکن دوره فعالیتشان تمام شده است.

آشتاب  خاطر نشان کرد:ب در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عضو تعاونی‌های سطح استان هستند واز این تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی مشغول به فعالیت هستند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار