شفیعی:
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر باشگاه پول قرارداد دو فصلم را به طور کامل پرداخت کند، اولین نفری هستم که قراردادم را تمدید می‌کنم.
کد خبر: ۲۳۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 25 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، "خالد شفیعی" در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تصمیمش برای فصل آتی لیگ برتر، اظهار کرد: تبریز متفاوت‌تر از همه جا است، خیلی دوست دارم در تراکتور بمانم ولی باشگاه اول باید پولم را بدهد.

وی در خصوص دیدار با النصر امارات نیز گفت: معتقدم نتیجه عادلانه نبود؛ چرا که حقمان صعود به مرحله بعدی بود، می‌توانستیم بعد از آن جمعه سیاه روز باشکوهی برای تراکتور رقم زده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم که به هر حال نشد.

شفیعی ادامه داد: هواداران خیلی خوب به ورزشگاه آمدند و تیمشان را جانانانه تشویق کردند، جا دارد از آنان قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه همه برای صعود یک دل شده بودیم، اظهار کرد: هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان تراکتور کم نمی‌شود، علی رغم کمبودها، بی محبتی‌ها و نواقص در طول فصل خیلی خوب جنگیدیم و به هم تیمی‌هایم خسته نباشید می‌گویم، همچنین آقای قلعه‌نویی از روزی که به تراکتور آمد، خیلی زحمت کشید و نتایجی در خور شأن این تیم کسب کرد.

این بازیکن تراکتور در رابطه با اینکه گفته می‌شود شفیعی نمی‌خواست در بازی با النصر بازی کند، گفت: من دو بار با بینی شکسته برای تراکتور بازی کردم، اینبار هم بیمار بودم و پزشکان گفته بودند که نمی‌توانی 90 دقیقه بازی کنی. هر جا که باشم با غیرت و تعصب کار می‌کنم، چون دوست دارم نان حلال سر سفره‌ام ببرم./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار