مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک؛
تابناک: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: واژگونی کامیون حامل بار ذرت در کمربندی شمالی، آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۲۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 31 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 100 را به محل حادثه در کمربندی شمالی (جدیدالاحداث) اعزام كرد. یک دستگاه کامیون با بار ذرت که در مسیر غرب به شرق در حرکت بود به علت نا معلوم واژگون که ضمن تخلیه کامل بار آن، راننده و سرنشین آن نیز مصدوم شده بودند.

اسماعیلی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه با قطع سیستم برق کامیون و قرار دادن علائم هشداردهنده از حوادث احتمالی دیگر جلوگیری کردند. راننده و سرنشین این خودرو مصدوم شده بودند اما قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی از خودرو خارج که با رسیدن عوامل اورژانس هر دوی آنها به مراکز درمانی منتقل گردیدند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی تا حمل خودرو توسط جرثقیل در محل حضور داشته و با تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ربیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
یکی ازخطر ناکترین محورهای مواصلاتی اراک همین انتهای خیابان امام خمینی ره که به بهشت زهرا ص وبه کمربندی اراک وصل شده باشیب تند وزاویه 90درجه که سالهای سال خصوصا درزمستان شاهد واژگونی خودروهای سنگین حامل موادغذائی وسقوط خودروها درمنازل پائین دستی هستیم .ترابخدا مسئولین چارهای بیندیشید.بنده شخصا درچندین مورد درنیمه شبهای زمستان شاهد صحنه های تاسف بار بسته شدن جاده بوده ام.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار