۳۵ دوچرخه‌سوار همدانی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) مسیر همدان تا حرم ملکوتی امام راحل (ره) را رکاب می‌زنند.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 02 June 2016
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: ۳۵ دوچرخه‌سوار همدانی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) مسیر همدان تا حرم ملکوتی امام راحل (ره) را رکاب می‌زنند.

به گزارش مهر، علی ثقفی با اشاره به رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران همدانی تا حرم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) دوچرخه‌سواران همدانی امسال نیز همچون سال‌های گذشته مسیر همدان تا حرم را رکاب می‌زنند.

وی افزود: یک گروه ۳۵ نفره از دوچرخه‌سواران همدانی صبح پنج شنبه کار خود را از میدان فرودگاه همدان آغاز کردند و تا حرم امام راحل را رکاب می‌زنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان بابیان اینکه هدف از برگزاری اعزام ورزشکاران دوچرخه‌سوار به مرقد امام خمینی (ره)، میثاق و بیعت دوباره با امام، شهدا، رهبری، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع حرم است، گفت: این حرکت فرهنگی در آستانه سالروز رحلت معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) و با همکاری بسیج ورزشکاران همدان، سپاه انصارالحسین (ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان و حفاظت فرودگاه همدان انجام شد.

ثقفی عنوان کرد: این برنامه با حمایت تیم حفاظت سپاه مستقر در فرودگاه اجرایی شده و قرار است دوچرخه‌سواران مسیر را رکاب بزنند و شب در فرودگاه امام خمینی (ره) اسکان داشته باشند و سپس فردا صبح مسیر فرودگاه امام ره تا حرم مطهر را رکاب خواهند زد.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال ۹۵ بیان کرد: همایش عمومی دوچرخه‌سواری به مناسبت روز تعاون، ۲۲ بهمن و همچنین روز هوای پاک و روز بدون خودرو از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال جاری خواهد بود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان یادآور شد: در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه نیز با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی همایش‌های کوچک اما متناوب در طول سال برگزار خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار