مدیر ورزش همگانی معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی «نشاط رمضان» با شکل خاصی در جزیره کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 07 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فریبا قلمی اظهار داشت: رشد و توسعه برنامه‌های ورزش همگانی طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است و در همین راستا امسال با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به استقبال ماه مبارک رمضان رفتیم.
 
وی افزود: حمایت و تقویت ورزش همگانی همراه با برنامه‌های فرهنگی قطعا می‌تواند در جامعه بسیار مفید باشد به‌ویژه برای خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان که خوشبختانه در جامعه کوچک جزیره کیش با استقبال بسیار چشمگیری روبه‌رو شده و توانسته است سلامت و تندرستی را در بین خانواده‌ها، شاغلین ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و بخش‌های مختلف خصوصی نیز افزایش دهد.
 
مدیر ورزش همگانی در جزیره کیش تصریح کرد: همکاری بسیار خوب و شایسته سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت ورزش و آموزش، هیات فوتبال کیش، دفتر امام جمعه جزیره کیش، فرماندهی نیروی انتظامی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج ناحیه کیش، هلال احمر، بیمارستان کیش، شرکت دومینو و روزنامه اقتصاد کیش در برگزاری این جشنواره ستودنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار