پس از چندین سال وقفه
تابناک: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته، با حضور ۶۰ مشارکت‌کننده پس از چندین سال وقفه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته با شعار "‌فرصت حضور در دومین بازار گردشگری ایران"، پس از چندین سال وقفه، در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه آخرین خدمات بخش‌های مختلف این صنعت در زیرگروه‌های خطوط هوایی، آژانس‌ها، هتل‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و مؤسسات آموزشی مرتبط را در 5 هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی معرفی می‌کند.

پر واضح است که حضور شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز مربوط به صنعت گردشگری در اصفهان به عنوان شهری شناخته شده در تمام جهان که هرساله میزبان حجم قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی بوده، بازار بسیار مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با صنعت جهانگردی است.

حضور در این نمایشگاه که پس از چندین سال در اصفهان نصف جهان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بوده تا با بازدید از این نمایشگاه، راه‌های ورود به این بازار بی‌نظیر و ارتباط بهتر با مخاطبان و گروه هدف خود را بیابند.

در این دوره با حضور مشارکت‌کنندگان استان‌های اصفهان، تهران و یزد، حضور غرفه‌های مربوط به زیرگروه‌های توریسم درمانی، توریسم ورزشی و توریسم هوایی در این نمایشگاه برجسته بوده، همچنین طرح ملی بزرگ‌ترین دهکده ورزشی کشور در شهرکرد در جریان این نمایشگاه معرفی می‌شود.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته از 1 تا 5 اردیبهشت‌ماه با حضور 60 مشارکت‌کننده در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان و در ساعات بازدید 16 الی 22 برگزار می‌شود. آخرین دوره این نمایشگاه در اصفهان در سال 89 برگزار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :