مدیرعامل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به آغاز فعالیت خانه فیلم و تشکیل گروه موسیقی نوجوانان گفت: نوجوانان در خانه فیلم با آثار برجسته سینما آشنا شده و در جلسات بحث فیلم با زوایای مختلف سینما و محتوای فیلم مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 28 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد محقق نیشابوری درباره برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان رضوی اظهار كرد: مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به‌منظور غنی‌ سازی اوقات فراغت کودکان و ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان فعال در حوزه‌های هنری، مجموعه جشنوراه‌ها و نمایشگاه‌هایی را پیش بینی کرده است.

وی افزود: جشنواره فیلم کودکان، تئاتر عروسکی و موسیقی، نمایشگاه مسابقه‌ای عکاسی، سفال، نقاشی و خوشنویسی در ماه‌های مرداد و شهریور و نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی در مهر ماه برگزار می‌شود.

محقق نیشابوری با اشاره به فعالیت بیش از 200 کارگاه هنری برای کودکان در خراسان رضوی، تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت کارگاه‌ها، پیش بینی‌های لازم برای افزایش تعداد کارگاه‌های هنری در تمامی مراکز استان انجام شده و ده‌ها مربی جوان و تحصیل کرده در این فصل با کانون همکاری می‌کنند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تمامی کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون و رعایت ضوابط لازم عضو گروه‌های هنری کانون در رشته‌های نمایش و نمایش عروسکی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، عکاسی، فیلم سازی و انیمیشن و موسیقی و سرود شوند.

محقق نیشابوری افزود: اردوهای هنری نیز پیش بینی شده است که به تدریج در مراکز کانون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت خانه فیلم و تشکیل گروه موسیقی نوجوانان تصریح کرد: نوجوانان در خانه فیلم با آثار برجسته سینما آشنا شده و در جلسات بحث فیلم با زوایای مختلف سینما و محتوای فیلم مواجه می‌شوند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: در گروه‌های موسیقی نیز نوجوانان به سرود خوانی و ارائه آثار موسیقیایی خود و دوستانشان می‌پردازند.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار