معصوم زاده در گفت وگو با تابناک خبر داد:
اولین خودروی اتوماتیک ساخت داخل با نام «آریو» طی تفاهم‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و گروه خودرو سازی سایپا در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده وارد شهر ارومیه شد.
کد خبر: ۲۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 03 July 2016
فخرالدين معصوم زاده مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی) با اشاره به آغاز ثبت نام خودروی اتوماتیک ساخت داخل با نام «آریو» ، بيان كرد: با امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و گروه خودرو سازی سایپا در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده، ثبت نام خودرو آریو ازاول تیر ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه « از این پس سبد خرید متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده محدود به سمند و پژو نیست»، افزود: رانندگان می‌توانند با آورده اولیه شش میلیون تومانی نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

معصوم زاده در باره چگونگی اجرای این طرح، اعلام کرد: دارندگان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با دریافت پنج میلیون تومان در ازای گواهی اسقاط و آورده اولیه یاد شده در مرحله نخست و تکمیل موجودی خود با واریز هفت میلیون تومان دیگر در مرحله دوم و با احتساب دریافت وام 32 میلیون تومانی از سایپا در قالب لیزینگ، خودرو آریو را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر ارومیه با بیان اینکه « وام 32 میلیون تومانی سایپا بدون نیاز به ضامن و با سود 16 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد»، گفت: خوشبختانه با این اقدام گروه خودرو سازی سایپا مشکل معرفی ضامن به بانک‌ها به جهت دریافت وام به‌طور کلی از میان برداشته شده است.

وی با اشاره به تخفیف ویژه سایپا به تاکسیرانان، تصریح کرد: خودرو آریو با تخفیف پنج میلیون تومانی با قیمت 50 میلیون با اقساط 48 ماهه در ازای دریافت 8 فقره چک از متقاضی، در اختیار دارندگان تاکسی فرسوده قرار خواهد گرفت.

به گفته معصوم زاده، در این طرح سند در رهن شرکت سایپا است که با اتمام اقساط خودرو به راننده منتقل می‌شود و تا زمان تحویل خودرو به متقاضی، سود مشارکت به خریدار از سوی شرکت تولید کننده خودرو اختصاص پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه تاکید کرد: ورود تاکسی‌ اتوماتیک داخلی برای اولین بار  در شهر ارومیه اتفاق می‌افتد که در نوع خود قابل توجه است و  امید می‌رود با استقبال خوب رانندگان از این طرح شاهد کاهش برخی مشکلات در این بخش باشیم.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان را خدمات پس از فروش مناسب این خودرو دانست و افزود: با اعتمادی که به شرکت سایپا در سفارش و تحویل خودرو آریو شد، امیدوار هستیم طبق توافق، تاکسی‌های آریو در اولویت دریافت خدمات پس از فروش در مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش سایپا می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار