تابناک تهران - محسن کیایی بازیگر فیلم «بارکد» می گوید با وجود اینکه این فیلم در جشنواره فیلم فکر نتوانست نظر داوران را جلب کند استقبال خوب مردم در زمان اکران خستگی کار را کاملا از تن عواملش بیرون کرده است.
کد خبر: ۲۵۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 12 July 2016

محسن کیایی، بازیگر فیلم در حال اکران بارکد را قبلا در فیلم هایی مثل خط ویژه، عصر یخبندان، ضد گلوله و... دیده بودیم. 

او که در فیلم بارکد با وجود قرار گیری در برابر ستاره هایی مانند بهرام رادان به اعتقاد خیلی ها از پس نقشش به خوبی بر آمده است درباره این کار می گوید: «همبازی شدن با بهرام رادان نه تنها برای من مشکل آفرین نبود بلکه تبدیل به تجربه ای بسیار خوب شد و رفاقت خوبی هم بین ما رقم زد که حالا فراتر از دوران ساخت آن فیلم است.»

او تاثیر کارگردانی را در فرآیند بازی بازیگران بسیار مهم می داند می گوید: «جدا از اینکه هر بازیگری چه توانایی دارد اینکه یک کارگردان بتواند آنچه را می خواهد از بازیگر بیرون بکشد یک توانایی بزرگ است. خیلی ها از جمله من ممکن است بدون تاثیرکارگردان در ورطه تکرار بیفتیم و نقش ها را مثل هم بازی کنیم اما وقتی یک کارگردان دقیقا بداند که از یک بازیگر چه می خواهد و توانایی طلب کردن آن را از بازیگر داشته باشد دیگر تکرار در کار نخواهد بود. به همین دلیل من خودم در را در کار دربست در اختیار کارگردان می دانم و به توصیه ها و خواسته های او توجه بسبار زیادی دارم.»

کیایی در مورد جواب اینکه چرا «بارکد» با وجود استقبال خوب مردم در جشنواره موفق به جلب نظر داوران نشد می گوید: «به هر حال این موضوع ناراحتمان کرد چرا که مردم در زمان اکران جشنواده ای «بارکد» هم از آن استقبال خوبی کردند بنابراین باید از داوران پرسید که چرا بین نظر آنها و تماشاچی ها اینقدر اختلاف وجود دارد. با این وجود وقتی ما می بینیم که عده زیادی برای دیدن این فیلم به سینماها می روند و بعد از تماشای آن هم حس خوبی دارند خیلی انرژی می گیریم و تاثیر زیادی هم روی ما می گذارد و خستگی مان را در می کند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار