مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: زیرساخت های خدماتی بخشICT سالن مسافری بندر خصب عمان در اسکله بهمن و درگهان قشم به پایان رسید.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجید حاجی زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این طرح، افزود: زیرساخت های بخش برق، مخابرات و شبکه اسکله بندر درگهان با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و هزینه های آماده سازی اسکله مسافری بندر خصب عمان در بندر بهمن قشم نیز با ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم تکمیل و ساخته شده است.
 
وی اظهار کرد: تمامی تجهیزات برقی، مخابراتی و همچنین هزینه های نصب و راه اندازی این دو اسکله از محل اعتبار اعلام شده تامین شد.
 
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: تکمیل زیر ساخت های بخش ICT اسکله درگهان قشم در مدت ۲۰ روز و سالن خصب بندر بهمن قشم نیز طی ۱۵ روز کاری صورت گرفته است.
 
حاجی زاده در پایان سرعت بخشیدن به روند خدمات ورود و خروج مسافران و بررسی موارد امنیتی سفر در هر دو اسکله و چک کردن گذرنامه مسافران در اسکله خصب بندر بهمن قشم به شکل کاملا استاندارد با ضریب امنیتی بسیار بالا از امتیازات این زیرساخت ها برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار