مدیرکل گمرک قشم گفت: در سه ماهه نخست امسال 2 میلیون و 200 هزار و 841 نفر از مسیرهای ورودی و خروجی قشم، تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۵۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 12 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین سعیدی اظهار کرد: طی این مدت همچنین 384 هزار و 815 دستگاه کامیون، اتوبوس، نیسان و سواری از طریق اسکله‌های پهل در بندرخمیر و لافت در قشم در این جزیره تردد داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 3 درصد رشد داشته است.
 
به گفته وی، در سه ماهه نخست امسال تعداد 25 فقره اظهارنامه ورود موقت به ارزش بیش از 4 میلیون و 576 هزار و 500 دلار از طریق این گمرک صورت گرفته که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل به ترتیب 73 و 58 درصد کاهش داشته است.
 
مدیرکل گمرک قشم یادآور شد: اظهارنامه‌های تشکیل شده در گمرک قشم جهت خودروهای سواری ساکنان جزیره قشم و کانتینرهای خالی بوده که به مدت یک ماه به سرزمین اصلی ورود موقت شده‌اند.
 
جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و به‌عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در طول سال میزبان چند میلیون مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان می‌باشد، بخش مهمی از مسافران از طریق هوا، دریا و بخشی نیز با خودروهای شخصی و عمومی با عبور از روی آب‌های خلیج فارس با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت(شناورهای ویژه حمل خودرو) در این جزیره تردد می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار