کد خبر: ۲۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 21 April 2015

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری هماهنگ مسوولان اجرایی برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی استان، اظهار داشت: در سال 93 موفقیت‌های خوبی در حوزه عمرانی حاصل شد که امیدواریم این روند تا پایان سال مالی ادامه داشته باشد.

محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، جمع‌آوری به موقع اطلاعات پروژه‌های عمرانی را ضروری دانست و افزود: این امر نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه‌ها دارد.

وی همچنین بر استفاده از مواد اولیه بومی در پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: در این زمینه مصالح ساختمانی تولید شده در داخل استان در اولویت هستند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر اهمیت بحث نگهداری از ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: در امر مدیریت بهره‌برداری نیز باید کارهای موثر و مهم صورت گیرد تا عمر ساختمان طولانی‌تر شود.

پورمهدی تاکید کرد: باید از داشته‌های خود به عنوان یک سرمایه مهم نگهداری کنیم و بزرگ‌ترین هنر این است که داشته‌های خود را نگهداری مطلوب کنیم.

معاون عمرانی استاندار همچنین از اتمام عملیات احداث ساختمان جدید استانداری آذربایجان شرقی در تابستان امسال خبر داد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه از کسب رتبه برتر کشوری توسط استان آذربایجان شرقی در حوزه نظارت بر پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: این موفقیت مرهون توجه ویژه به بحث نظارت در حوزه عمرانی است.

ناظم یونسی افزود: ارزیابی استان‌ها در شش محور شامل درصد تحقق خاتمه پروژه‌ها، کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف یک ساله، مدت اجرا، روش ارجاع کار و نحوه اجرا صورت گرفته است که در جمع‌بندی، استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر شناخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار