تابناک: هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته، عصر سه شنبه در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۲۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، این نمایشگاه با حضور سفیر ویتنام در ایران افتتاح شد و سفارت مالزی، ویتنام و سرکنسولگری روسیه در آن غرفه دارند و دستاوردهای خود را در عرصه گردشگری به نمایش خواهند گذاشت.

تعداد 70 مشارکت کننده از استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و تهران در این نمایشگاه که با شعار ' فرصت حضور در دومین بازار گردشگری ایران' بر پا شده، مشارکت دارند.

در این نمایشگاه آخرین خدمات بخش های مختلف صنعت گردشگری در زیرگروههای خطوط هوایی، آژانس ها، هتل ها، شرکت های سرمایه گذاری گردشگری، انجمن ها، اتحادیه ها و مؤسسات آموزشی مرتبط، در پنجهزار و 500 متر مربع فضای نمایشگاهی معرفی می شود.

حضور غرفه های مربوط به زیرگروههای توریسم درمانی، توریسم ورزشی و توریسم هوایی در این نمایشگاه برجسته است.

همچنین طرح ملی بزرگترین دهکده ورزشی کشور در شهرکرد در جریان این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان در باره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه باهدف نمایش توانمندیهای کشور در حوزه گردشگری و تاثیر آن در رونق اقتصادی، در آستانه هفته نکوداشت اصفهان گشایش یافت.

رسول محققیان با اشاره به حضور سفارت ویتنام، مالزی و سرکنسولگری روسیه، دفاتر خدمات مسافربری و اتحادیه هتلداران اصفهان در نمایشگاه، از برپایی غرفه های صنایع دستی شاخص اصفهان و استانهای همجوار نیز خبر داد.

وی گفت: ماکت بزرگترین دهکده ورزشی ایران که قرار است تا سال 97 در شهرکرد ساخته شود در نمایشگاه برای عموم به نمایش درآمده است.

محققیان معرفی پروژه سیتی سنتر غرب در فولاد شهر بعنوان یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و تفریحی و گردشگری ایران، حضور میهمانان خارجی و برپایی سیاه چادر و معرفی سوغات های محلی از استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر ویژگی های نمایشگاه عنوان کرد.

وی گفت: دراین نمایشگاه به سه محور تورسیم ورزشی، هوا و سلامت به صورت ویژه پرداخته شده است.

محققیان افزود: اردیبهشت، ماه رونق گردشگری داخلی و خارجی اصفهان است و بر این اساس هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در این زمان دایر شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته از یکم تا پنجم اردیبهشت در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان در ساعات بازدید 16 الی 22 دایر است.

آخرین نمایشگاه گردشگری در استان اصفهان در سال 1389 برگزار شده بود.

نمایشگاه امسال با رونق گردشگری در دولت تدبیر و امید، پس از سالها برگزار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :