وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد وزرا و مدیران مجاز به دریافت حقوق‌های تک رقمی(کمتر از ۱۰ میلیون تومان) هستند و تنها ۳ طیف مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ از این سقف مستثنی شده اند.
کد خبر: ۲۶۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 17 July 2016
به گزارش «تابناک یزد»؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد وزرا و مدیران مجاز به دریافت حقوق‌های تک رقمی(کمتر از ۱۰ میلیون تومان) هستند و تنها ۳ طیف مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ از این سقف مستثنی شده اند.

علی ربیعی در جلسه امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: برای دست یابی به رشد 5 تا 6 درصدی در اقتصاد کشور نیازمند کمک فعالین بخش خصوصی و تعامل مناسب و منطقی با اقتصاد جهانی هستیم.

وی افزود: براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق مدیران و وزرا مبالغ تک رقمی در نظر گرفته شده است.

ربیعی گفت: در این ارتباط 3 استثناء برای سقف پرداختی به مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت‌های بزرگ در نظر گرفته شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای بانک ها و بیمه ها نیز سقف پرداختی حقوق و دستمزد تعریف شده و سقف حقوق وزرا تک رقمی یعنی زیر 10 میلیون تومان است و در ارتباط با شرکت‌های بزرگ نیز تصمیماتی اتخاذ شده که سطح حقوق‌ها باید درحد استاندارد باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ربیعی با بیان اینکه هدف برخی افراد  از انتشار فیش‌های حقوقی راه اندازی "جنگ فقر و غنا" بود اظهار داشت: عده ای به دنبال آن هستند که  دولت را مدافعان پولداران جلوه دهند اما باید اذعان داشت دولت یازدهم دولت همه طیف‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: دولت از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده و تلاش کرد و سقف معقولی برای حقوق و دستمزد تعیین کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار