معاون استاندار مرکزی اعلام کرد؛
تابناک: معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به تصویب طرح تربیت جنسی کودکان و خردسالان اعلام کرد که برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و نارضایتی در اجرای طرح باید نظر خانواده‌ها را در این رابطه پرسید.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 31 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن بیگی معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در دویست و بیست و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت وجود خانه ریاضی در استان اظهار داشت: با ایجاد خانه ریاضیات در استان می‌توانیم مکانی را برای گسترش علم در بین جوانان ایجاد کنیم تا از به هدر رفتن اوقات فراغت جوانان جلوگیری کنیم.

وی افزود: خانه ریاضی می‌تواند محلی برای پیشرفت و تولید علم در استان باشد و از شهرهای دیگر استان که امکان تاسیس خانه ریاضی را دارند دعوت می‌کنیم تا در این طرح شرکتت کنند.

معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اساس نامه تشکیل خانه ریاضی در استان گفت: هیات امنای این خانه باید طبق نیازهای علمی تعیین و در مرحله بعد به امضای استاندار برسد تا طرح از قدرت اجرایی برخوردار باشد.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: طرح تربیت جنسی کودکان و خردسالان یک طرح ضروری است که با خطراتی که ماهواره‌ها و فضای مجازی خانواده‌ها را تهدید می‌کنند باید به صورت کاملا کارشناسانه این طرح در استان پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌هایی که طرح تربیت جنسی کودکان و خردسالان می‌تواند برای کودکان ایجاد کند گفت: اگر در اجرای این طرح از نظرات کارشناسان متخصص علمی و دینی استفاده نشود این طرح می‌تواند مسیر اشتباهی را طی کند و موجب تخریب روحیه و فکر کودکان و نوجوانان شود.

 معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: در اجرای طرح جنسی کودکان و خردسالان بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم برگزاری نظرسنجی بین خانواده‌های دانش آموزان است تا اعلام رضایت خود از اجرای یا عدم اجرای این طرح را اعلام کنند.

حسن بیگی با اشاره به ایجاد دبیرستان‌های صدرا در استان گفت: این که مکانی برای دانش آموزان به وجود آید تا در کنار یادگیری مباحث علمی از مباحث اصلی دینی خود بهره مند شوند اقدام شایسته‌ای است و استانداری از اجرای این طرح حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار