گسترش تنها یک نماینده
پرونده‌ی هفته‌ی سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، در حالی با بازی دیروز تراکتورسازی و پیکان بسته شد که نمایندگان استان، یک برد، یک تساوی و یک شکست را بدست آوردند که تراکتورسازان بر خلاف دو هفته‌ی ابتدایی، نمایندگان بیشتری در تیم منتخب این هفته دارند.
کد خبر: ۲۷۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 09 August 2016

سرویس ورزشی تابناک تبریز؛ پرونده‌ی هفته‌ی سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، در حالی با بازی دیروز تراکتورسازی و پیکان بسته شد که نمایندگان استان، یک برد، یک تساوی و یک شکست را بدست آوردند که تراکتورسازان بر خلاف دو هفته‌ی ابتدایی، نمایندگان بیشتری در تیم منتخب این هفته دارند.

دروازبان هفته : مانوئل فرناندز ( ماشین سازی )
مانوئل فرناندز، مانند هفته‌ی گذشته دروازبان منتخب هفته انتخاب شد.
فرناندو دخسوس با اشتباه فاحش خخود در بازی مقابل پرسپولیس که موجب شکست گسترشی ها شد یکی از بدترین هفته‌های خود را پشت سر گذاشت.
اخباری به بدی دخسوس و به خوبی مانوئل نبود. دروازبان ملی پوش تراکتورسازان در بازی مقابل پیکان با اینکه چند سیو خوب داشت اما گلی که از امیر حسین صادقی بازیکن پیکان دریافت کرد عملکرد او را کمی زیر سوال برد.

مدافع چپ هفته : سعید آقایی ( تراکتورسازی )
مدافع بومی تراکتورسازی در بازی مقابل پیکان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و 6.54 کیلومتر میزان دوندگی او بود.
تراکتورسازان با فرارها و سانترهای او از جناحین چند باری در فرصت گلزنی قرار گرفت. همچنین به دلیل تک هافبکی بازی کردن تراکتورسازان، آقایی علاوه بر دفاع چپ، در پست هافبک چپ هم به خوبی بازی کرد و قلعه نویی در این پست احساس نیازی نمیکرد.

مدافعان میانی هفته
: خالد شفیعی ( تراکتورسازی ) مرتضی اسدی ( گسترش فولاد )
در روزی که سه بار دروازه‌ی تیم های استان باز شد، مدافعان تیم ها عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. از این میان خالد شفیعی، مدافع جنگنده‌ی تراکتورسازان که در این بازی به جای بنگر مصدوم به بازی گرفته شده بود، جواب اعتماد قلعه نویی را به خوبی داد و در تیم منتخب این هفته قرار گرفت.
همچنین مرتضی اسدی، تنها نماینده‌ی گسترش فولاد در تیم منتخب این هفته است. کاپیتان گسترش فولاد، در روزی که هیچکدام از بازیکنان گسترش فولاد، بازیکنان همیشگی نبودند به همراه حسینی با تجربه خط دفاعی تیم را رهبری میکرد و به عنوان زوج شفیعی در تیم منتخب هفته‌ی سوم انتخاب شد.


مدافع راست هفته : محمد ایرانپوریان ( تراکتورسازی )
بازیکن با سابقه‌ی تراکتورسازان در دو هفته از سه هفته‌ی این فصل در ترکیب منتخب هفته قرار دارد.
بازیکن کهنه کار تراکتورسازان، با 5.83 کیلومتر، دوندگی خوبی داشت و با حضور خود در سمت راست، سد محکمی در مقابل حملات بازیکنان پیکان بود.

هافبک دفاعی هفته : مهدی کیانی ( تراکتورسازی ) آندرانیک تیموریان ( ماشین سازی )
در روزی که مگنو باتیستا، هافبک برزیلی گسترش فولاد، عملکرد نه چندان خوبی در ترکیب تیمش داشت، دو هافبک دفاعی تیم های دیگر بسیار خوش درخشیدند.
مهدی کیانی و آندو، هر دو دارای ویژگی های یکسان بود. هافبک های تخریب چی برای کاهش دقت حملات حریفان.
کیانی در بازی مقابل پیکان، چند باری ارتباط پاس بازیکنان میهمان را قطع کرد و حتی با پاس های بیرون پا، چند فرصت را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.
آندو هم با طراحی حملات تیم خطیبی از خط دفاع و پاس های بلند و طولی به وینگر های سرعتی، در خلق موقعیت تاثیر به سزایی داشت.

هافبک وسط هفته : کرار جاسم ( تراکتورسازی )
ستاره‌ی عراقی و محبوب تراکتورسازی که از هفته‌ی دوم بازی های همیشگی را از او میبینیم؛ در این هفته هم مانند هفته‌ی پیش بسیار خوش درخشید و یک گل برای تراکتورسازان هدیه داد.
کرار علاوه بر گل، به تنهایی 3 موقعیت گل ایجاد کرد که هیچکدامشان راهی به دروازه نداشت. زیبایی بازی کرار وقتی بیشتر میشود که دقت پاس او در این بازی، 82% بود که فراتر از لیگ ایران است.

وینگر چپ هفته : محمد ابراهیمی ( تراکتورسازی )
بازیکن فصل گذشته‌ی گسترش فولاد که با پیوستن دوباره به تراکتور، روزهای خوبی را با قرمز های تبریزی میگذارند، برای دومین بار در سه هفته در تیم منتخب استان قرار گرفت.
سرعت ابراهیمی بیش از هر چیز دیگر برای وی، نقطه‌ی قوت محسوب میشود و در بازی مقابل فولاد روی حرکت انفرادی روی گل دوم، این نکته را دوباره به فوتبالی ها تاکید کرد. موشک
F14 تراکتورسازان در این بازی علاوه بر گلی که زد، موفق به خلق دو موقعیت گل شد.

وینگر راست هفته : پیام صادقیان ( ماشین سازی )
ستاره‌ی بومی سابق پرسپولیس، مانند هفته‌ی گذشته، در تیم منتخب هفته قرار گرفت.
صادقیان با دور شدن کامل از حاشیه، کاملا به فکر احیا شدن در فوتبال کشور است. ستاره‌ی ماشین ساازان گرچه در ماشین سازان فعلا رنگ گل را ندیده ولی با سرعت خود و استارت های انفجاری و شروع های مجدد، موقعیت های زیادی برای ماشین سازان ایجاد کرد.
در دقیقه 93 نیز سانتر مواج وی بود که به وسیله‌ی ادسون هنریکه در درون دروازه‌ی صبا قرار گرفت ولی توسط داور بازی آفساید اعلام شد.

مهاجم نوک هفته : لوسیانو ادینهو ( تراکتورسازی )
بازیکن مورد علاقه‌ی قلعه نویی، گرچه هفته‌ی گذشته، آنطور که باید و شاید برای تراکتور ندرخشید ولی این هفته، با گل دیدنی خود و دوندگی بی امان خود یکی از فاکتور های برتری تراکتور در مقابل پیکان بود.
ادینیو نیز با دو گل یکی از امیدهای اصلی ترراکتور برای آقای گلی این فصل لیگ برتر باشگاه های کشور است.

مربی هفته : امیر قلعه نویی ( تراکتورسازی )
ژنرال فوتبال ایران که پس از کسب دو نتیجه‌ی نه چندان دلچسب و افزایش فشارها روی خود و تمیش تمرکزش را کمی از دست داده بود، در بازی مقابل پیکان با ارائه‎ی یک بازی کاملا روان، یک دست و روی زمین یک پیروزی راحت در ورزشگاه نه چندان استاندارد اختصاصی بدست آورد و نوید یک سال خوب و با انگیزه را به هواداران تراکتورسازی داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :