کد خبر: ۲۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک یزد، فیلم کوتاه مستند "گاهی فقط عشق" در سانس دوم اکران آثار جشنواره ملی فیلم رضوی یزد مورد تحسین هنرمندان یزد قرار گرفت.

 دومین بخش از روز دوم اکران آثار راه یافته به بخش پایانی یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد در پردیس سینمایی تک یزد برگزار شد.

در این بخش هفت فیلم اکران شد که مستند کوتاه "مادرم" ساخته "بهزاد رسول زاده" از تهران به عنوان نخستین اثر بر روی پرده سالن پنج پردیس سینمایی تک یزد رفت.

"ننه شما" ساخته "داود جلیلی" از قم و "قاچار" ساخته "امیر امیریان کاظمی" از تهران هم در این بخش از جشنواره اکران شدند، این دو فیلم هر دو در بخش داستانی جشنواره شرکت داده شده بودند.

چهارمین فیلمی که در این بخش اکران شد، فیلم "گاهی فقط عشق" ساخته "احمد صراف یزد" کارگردان جوان یزدی است که با 21 دقیقه زمان در بخش مستند جشنواره شرکت داده شده بود.

با اکران این فیلم، تماشاگران حاضر در سالن سینما دقایقی با دست زدن به تحسین این فیلم کوتاه مستند پرداختند.

"دیدن" به کارگردانی "سهیل امیر شریفی" از تهران، "زمانی برای بودن" به کارگردانی "علی شاهیده" و "مات" به کارگردانی "محمد داودی" از مشهد مقدس سه فیلم دیگری بودند که در سانس دوم روز دوم تجلیل شدند.

یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد از دیروز در یزد آغاز به کار کرد و در مدت سه روز آثار راه یافته به بخش پایانی جشنواره اکران می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار