کد خبر: ۲۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 18 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: لرستان غنی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هاست و امید می‌رود که عرضه توانمندی‌ها در جذب و جلب سرمایه‌گذار موثر باشد.

علی آشتاب در حاشیه هفته فرهنگی و اقتصادی اظهار کرد: هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان فرصت بسیار مناسبی است تا فرهنگ غنی استان(آداب، آیین‌ها و فرصت‌ها و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی) را به جامعه نشان دهیم.

وی اضافه کرد: در کنار مسائل فرهنگی باید مسائل اقتصادی نیز مدنظر باشد چراکه بالغ بر 70 غرفه با حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی حضور یافتند تا توانمندی‌های استان را به رخ بکشند.

آشتاب تأکید کرد: لرستان غنی از ظرفیت و فرصت‌هاست و امید می‌رود که عرضه توانمندی‌ها در جذب و جلب سرمایه‌گذار موثر باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: در این هفته بخش اقتصادی تعاون را معرفی کردیم، همچنین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این بخش را نشان دادیم. بحث کار گروهی و جمعی که از حلقه‌های مفقوده در فعالیت‌های لرستان است را دنبال می‌کنیم.

آشتاب تصریح کرد: همچنین در این همایش عملکرد دولت تدبیر و امید را به نمایش گذاشته‌ایم. همچنین روند فعالیت‌های اقتصادی و وظیفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بحث ارتقاء سطح سلامت کارگران، تشکیل و توسعه تعاونی‌ها و رفع مشکلات آنان، تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما را دنبال کردیم.

وی گفت: با توجه به اینکه اداره کل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و رابط بین دستگاه‌های اجرایی، موسسات بانکی و بخش خصوصی است، مشکلات اقتصادی بنگاه‌ها را منتقل می‌کنیم و در بحث مسائل اجتماعی کارگران ورود جدی پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ لرستان بیان کرد: سلامت کارگران برایمان مهم است و توسعه مکان‌های فرهنگی و ورزشی و ظرفیت‌های فرهنگی بخش کارگری را در این همایش معرفی کردیم.

آشتاب افزود: همچنین کتاب شهدای کارگر را به عنوان اثری فرهنگی و ارزشمند در این همایش برای بازدید علاقه‌مندان قرار دادیم.

وی در پایان گفت: امید می‌رود با به نمایش گذاشتن پتانسیل‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان بتوانیم در روند توسعه، رونق تولید و ایجاد اشتغال قدم‌های محکم و موثری برداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار