امام جمعه تبریز:
آیت‌الله مجتهدشبستری به استفاده هواپیماهای روسیه از فرودگاه همدان اشاره کرد و گفت: این پایگاه تنها به روس‌ها اجاره داده شده تا بتوانند ضربات سنگین و دقیق‌تری به داعشی‌ها با استفاده از این فرودگاه وارد سازند.
کد خبر: ۲۸۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 19 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به چند نکته مهم اشاره کرد.

اولین موضوعی که وی بعد از سفارش به تقوای الهی مطرح کرد ماجرای کودتای 28 مرداد بود.

وی با بیان اینکه این کودتا حاصل اعتماد به استکبار و آمریکا بود، اظهار داشت: 28 مرداد به دنبال بی‌توجهی به اظهارات آیت‌الله کاشانی و دلسوزان و با حمایت آمریکا اتفاق افتاد.
این کودتا به وسیله نیروهای دست نشانده امریکایی برپا شد و منجر به بازگشت محمدرضا پهلوی به کشور شد. این روز نباید در تاریخ ایران فراموش شود.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی در 31 مرداد و روز جهانی مسجد تاکید کرد:صهیونیست‌ها با این کار خواستند غرور مسلمانان را بشکنند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی روز به روز رو به استیصال می‌رود، عنوان کرد: فلسطینیان و جبهه مقاومت نیت کرده‌اند تا آزادی کامل مسجدالاقصی و اقامه نماز توسط ولی امر مسلمین جهان از قیام خود دست برنداشته و هرگز عقب‌نشینی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، روز پزشک (اول شهریور) را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که پزشکان با الگو قرار دادن ابن سینا در کنار تخصص، نسبت به بیماران متعهد رفتار کنند.

خطیب جمعه تبریز تبیین کرد: البته در هر صنفی افراد بی‌انصاف و اجحاف‌گر  وجود دارد و نباید به خاطر یک عده با حقوق‌های نجومی تمام پزشکان را با یک دید نگاه کرد و باید قدردان پزشکان متعهد بود.

امام جمعه تبریز به تحولات منطقه در عراق و سوریه اشاره کرد و متذکر شد: اتفاقات تازه‌ای در عراق افتاده و نیروهای انقلابی توانسته‌اند میادین نفتی موصل را از دست تکفیری‌های آزاد و خارج سازند و منتظر دستور آغاز عملیات آزادسازی موصل هستند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه ائتلاف نظامی سوریه، روسیه و ایران موفقیت‌های بی سابقه نظامی در مواجهه با نیروهای داعشی کسب کرده اند، اظهار کرد: این ائتلاف نیروهای زیادی از داعش را به هلاکت رسانده و انبارهای نظامی آنان را نشانه گرفته اند. پدرخوانده‌های داعش یعنی آمریکا و اسرائیل دچار وحشت بی سابقه‌ای شده‌اند و به زودی به زانو درخواهند آمد.

آیت‌الله مجتهدشبستری به استفاده هواپیماهای روسیه از فرودگاه همدان اشاره کرد و گفت: این پایگاه تنها به روس‌ها اجاره داده شده تا بتوانند ضربات سنگین و دقیق‌تری به داعشی‌ها با استفاده از این فرودگاه وارد سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار