امام جمعه موقت ساری:
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س)، اذعان داشت: در ادیان و کتب الهی ازدواج الهی و پاک بیان شده اما در کشور ازدواج های اینترنتی، خیابانی، پیامکی و دوستی های نامشروع جایگزین این نوع ازدواج شده است که موجب تزلزل بنیاد خانواده و فساد در جامعه می شود.
کد خبر: ۲۸۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 02 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، امام جمعه موقت ساری با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س)، گفت: در ادیان و کتب الهی ازدواج الهی و پاک بیان شده اما در کشور ازدواج های اینترنتی، خیابانی، پیامکی و دوستی های نامشروع جایگزین این نوع ازدواج شده است که موجب تزلزل بنیاد خانواده و فساد در جامعه می شود
 
حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های امروز شهرستان با اشاره به پرداخت مطالبات حقوق کشته شدگان حادثه منا، اظهارداشت:نباز حادثه منا و کشته شدگان این حادثه فراموش شود و باید  حقوق آنها مطالبه شود.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به حل مشکلات کشاورزان، تصریح کرد: مسئولان اجرایی استان باید در ارتباط  با حل مشکلات کارگران و بدهی محصولات کشاورزی کشاورزان همت و هزینه‎ها و دستمزد آنها را بموقع پرداخت کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س)، اذعان  داشت: در ادیان و کتب الهی ازدواج الهی و پاک بیان شده اما در کشور ازدواج های اینترنتی، خیابانی، پیامکی و دوستی های نامشروع جایگزین این نوع ازدواج شده است که موجب تزلزل بنیاد خانواده و فساد در جامعه می شود.
 
 وی با اعلام اینکه از هر چهار ازدواج یک طلاق منجر می شود، تصریح کرد: طلاق پدیده شوم در جامعه است که همه خانواده را به تباهی می کشاند که باید برای رفع این مشکل خانواده ها باید تلاش کنند.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه همه کشتارهای منطقه از سوی استکبار جهانی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: اسرائیل، آمریکا، انگلیس و صهیونیسم تلاش دارند که فریاد "لا اله الا الله” و "محمداً رسول‎الله” را با این کشتارهای بی‎رحمانه و شهادت‎ها خاموش کنند.
 
حجت الاسلام یوسف‎پور از تشکیلات نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج، اطلاعات و سپاه کشور که در دفاع از ارزش های نظام تلاش می کنند، تقدیر کرد.
 
وی بزرگترین مشکل انسان را عدم بینش الهی و بی‌بصیرتی عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار