دیدار سرخ های ایران برنده نداشت
تیمهای تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند و به تساوی دست پیدا کردند.
کد خبر: ۲۹۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 10 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه اختصاصی تراکتور و در حضور قریب به 5هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه،  علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب تراکتورسازی:  محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری(۵۴- سینا عشوری)، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی(۴۶- فرزاد حاتمی) و لوسیانو ادینیو.

در این دیدار که حواشی زیادی هم داشت هیچکدام از دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند در این بین شاگردان امیر قلعه نویی شانس های بیشتری برای باز کردن دروازه مردان برانکو ایوانکوویچ داشتند که هیچکدام حاصلی را نداشت. 

با این نتیجه پرسپولیس 11 امتیازی شد و همچنان بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی ماند و به استقبال دربی رفت. تراکتورسازی هم با این نتیجه 9 امتیازی شد و جایگاه خودش در رده دوم تثبیت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :