استاندار یزد پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به کشاورزان استان را با توجه به نوع فعالیت این قشر خواستار شد.
کد خبر: ۲۹۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 16 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میر محمدی در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید برهمدلی و همکاری مجموعۀ مدیران استان وضعیت پرداخت تسهیلات به کشاورزان را نامطلوب دانست و افزود: باید تلاش شود تا با ارائه تسهیلات بموقع به کشاورزان این قشر بتوانند نقش خود در امنیت غذایی به خوبی ایفا کنند.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد نیز هدف برگزاری این کارگروه را رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان دانست و گفت: تاکنون 446 کمیتۀ تخصصی و کارشناسی و 29 جلسۀ اصلی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.
محمدرضا علمدار یزدی تعداد پرونده های مطرح شده در این کارگروه را یک هزار و 291 فقره اعلام کرد و افزود: از تعداد یک هزار و 134 پرونده مربوط به مسائل بانکی، 119 پرونده مربوط به مسائل تأمین اجتماعی و 69 مورد مربوط به مسائل مالیاتی بوده است.
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.
در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی استان بررسی شد و مدیران عامل بانک ها گزارش خود دربارۀ پرداخت تسهیلات را بیان کردند و برای رفع مشکلات آنها، از میان 262 طرح صنعتی و کشاورزی، 259 طرح به تصویب رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار