نماینده مردم مشهد در مجلس:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تور تابستانه «سبقت آزاد» گفت: قبل از اینکه بخواهیم به فرزندانمان علوم مختلف را در زمان فراغتشان بیاموزیم به آن‌ها راه درست زندگی کردن را آموزش دهیم.
کد خبر: ۲۹۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 17 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده‌بحرینی تأکید کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید راه درست زندگی کردن یا به عبارتی مهارت‌های زندگی را آموزش دهند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:  برنامه‌های اوقات فراغت باید با بهره‌گیری از نوآوری و ابزارهای جدید  ضمن اثرگذاری، جذاب نیز باشند.
وی در خصوص طرح تابستانه «سبقت آزاد» افزود: مهمترین ویژگی این طرح تدبیری است که در آن به کار رفته است. وی با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و اجتماعی موظفند تا در خصوص پروش فرهنگی نوجوانان در زمان فراغتشان هدفمند و موثر وارد میدان شوند؛ گفت: نوجوان ما وقتی بصیرت یابد و راه و روش درست زندگی‌کردن را فرابگیرد خواهد توانست از ابزار علم و فن به درستی بهره بگیرد.
وی با بیان این که توقع ما از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد کارهایی مانند این گونه برنامه‌ها است، گفت: کارهای روتین و متعارف را همه جا انجام می‌دهند؛ اما مجموعه‌ای مثل شهرداری مشهد باید عمده سرمایه خود را صرف نوآوری فرهنگی به خصوص در زمینه اوقات فراغت کند تا جلودار ارائه طرح و ایده‌ی نو بوده و بقیه بتوانند از این ایده‌های نو الگوبرداری کنند.
حجت الاسلام حسین زاده بحرینی افزود: مرکز فرهنگی شهید خادم الشریعه با اجرای این برنامه اثبات کرد که سازمان فرهنگی این پتانسیل را دارد تا برنامه‌هایی با نوآوری فرهنگی  برای همه سنین تولید کند؛ امیدوارم این قبیل برنامه‌ها توسعه یابد و فراگیری بیشتری داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تور تابستانی «سبقت آزاد» با نوآوری و بهره‌گیری از ابزارهای جدید، اوقات فراغت مفید و جذاب را برای نوجوانان فراهم کرده و من که از نزدیک با این برنامه آشنا شدم آن را نمونه‌ی موفقی ارزیابی می‌کنم؛ این برنامه ویژگی‌های برنامه مفید اوقات فراقت را داشته و جای رشد و فراگیری بیشتر دارد.
گفتنی است مرکز فرهنگی شهیدخادم الشریعه تور تابستانی «سبقت آزاد» را به منظور غنی ‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در باغ شاهنامه واقع در انتهای توس 33 روستای کشف برگزار می‌کند این برنامه تا 31 شهریور ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار