در اولین روز سال تحصیلی جدید کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران با اهدای شاخه‌های گل و برپایی ویژه برنامه‌های فرهنگی به استقبال دانش آموزان و دانشجویان تهرانی رفتند.
کد خبر: ۳۰۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 24 September 2016
محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این مطلب افزود: در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ‌های ویژه، فضاسازی لازم برای اول مهر صورت گرفته و اجرای سرود بوی ماه مهر توسط دانش آموزان و نمایش‌های مرتبط و برپایی مسابقات جمله سازی، انشاء و نقاشی با موضوع آموزش شهروندی و معضلات مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی است.

وی به حضور رابطین فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای راهنمایی دانش آموزان در ایستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: امروز هدایایی مانند لوازم‌التحریر هم به دانش آموزان و دانشجویان اهدا شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بازسازی کلاس‌های دهه 60 در زیرگذر تئاتر شهر و ایستگاه مترو امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت در روزهای آغازین سال تحصیلی است که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، بنی حسن در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات طرح استقبال از مهر معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران فقط محدود به ایستگاه‌ها نیست و به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل مرتبط با مترو، مدیران و معاونان این شرکت با حضور در مدارس منتخب، بسته‌های فرهنگی را بین دانش آموزان توزیع کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار