سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: روند اجرا و دستاورد ارزشمند عملیات های جنگ تحمیلی با حضور جمعی از راویان تخصصی دوران دفاع مقدس در ایستگاه های مترو تشریح و تبیین می شود.
کد خبر: ۳۰۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 26 September 2016
محمد بنی حسن افزود: این طرح در راستای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری شرکت مترو به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایستگاه های مترو شهر تهران اجرا می شود.

وی، اجرای سرود دانش آموزی در ایستگاه های شهدا و تئاتر شهر با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره و اجرای طرح هم عهدی با شهدا را از دیگر برنامه های ویژه شرکت مترو برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح های فرهنگی، هنری از 31 شهریورماه(همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس) در ایستگاههای مترو تهران آغاز شده افزود: در طرح هم عهدی با شهدا، پلاک هایی مزین به نام شهدا میان مسافران مترو در ایستگاه های مختلف شهر تهران توزیع می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های عکس شامل تصاویری با موضوعات جبهه و جنگ، شهدا، فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس و توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی در برخی از ایستگاههای مترو برپا شده است.

بنی حسن، پخش کلیپ های منتخب و مرتبط با دفاع مقدس در نمایشگرهای داخل واگن های مترو را از دیگر برنامه های در حال اجرای شرکت مترو به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در ایستگاه های مترو از 31 شهریورماه آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار