کد خبر: ۳۱۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 17 October 2016

هافبک اسبق و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: تنها راه تداوم موفقیت‌های آبی‌پوشان، برخورد قاطع با حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها است.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شاگردان منصوریان فصل کابوس‌واری را در لیگ برتر امسال آغاز کردند و در 6 هفته نخست مسابقات حتی به یک پیروزی دست نیافتند.

وی افزود: این بدترین شروع آبی‌پوشان در تاریخ این باشگاه است و همواره شاهد بودیم که استقلال لیگ را مقتدرانه و با پیروزی آغاز می‌کند.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: من از جمله افرادی بودم که همواره از منصوریان و کادر فنی جدید استقلال حمایت کرده و این حمایت را ادامه می‌دهم، اما معتقدم که باید مشکلات و ضعف‌ها را در فضایی آرام و دوستانه بیان کرد و به راهکارهای رفع مشکلات را هم به مدیران و کادر فنی استقلال ارائه داد.

مختاری‌فر گفت: استقلال پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن به نوعی حاشیه‌های روزها و هفته‌های نخست لیگ برتر را پشت‌سر گذاشت و پس از آن به پیروزی‌های با ارزشی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کرده است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در این هفته استقلال توانست سه امتیاز با ارزش را از مشهد به تهران آورده و با کسب این پیروزی، موفقیت‌های خود را تداوم بخشد.

هافبک اسبق و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران افزود: البته استقلال هنوز ضعف‌های بسیاری دارد و نیاز است که منصوریان با تمرکز بیشتر، برای رفع نقاط ضعف تلاش کند.

مختاری‌فر با اشاره به حضور ثابت لئوناردو پادوانی در ترکیب استقلال برابر سیاه‌جامگان گفت: این امر در کنار حضور یعقوب کریمی در پست دفاع چپ، نشان می‌دهد که منصوریان هنوز ترکیب اصلی و ایده‌آل خود را پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی راه تداوم موفقیت‌های استقلال حفظ آرامش تیمی و برخورد با حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها است و اگر استقلال دچار حاشیه شود، بار دیگر نتایج ضعیف ابتدای فصل را تکرار خواهد کرد.

هافبک اسبق و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران به برخورد بختیار رحمانی پس از تعویض خود برابر سیاه‌جامگان اشاره کرد و اظهار داشت: از رسانه‌ها شنیدم که رحمانی به نوعی اشتباه خود را قبول و جبران کرده است، اما منصوریان باید هوشیار باشد و برخورد قاطعی با این موضوع داشته باشد.

مختاری‌فر در پایان تصریح کرد: این برخورد می‌تواند انضباطی و یا حتی دوستانه باشد، اما اگر منصوریان هیچ واکنشی به برخورد بختیار رحمانی نشان ندهد، به طور قطع حاشیه‌سازی‌ها در آینده افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار