کد خبر: ۳۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 07 November 2016

به گزارش روابط عمومی معمای شاه، محمد رضا پهلوی در طول دوران سلطنت خود، معشوقه‌های مختلفی داشت که یکی از آن‌ها «پروین غفاری» است. مرحوم غفاری در سال‌های پس از انقلاب کتابی با عنوان «تا سیاهی در دام شاه» منتشر کرد که حاوی خاطرات وی با پادشاه پهلوی بود. او تیرماه سال ۱۳۹۲ درگذشت و در قسمت پیشین معمای شاه با ایفای نقش وی توسط «آرام جعفری»، بخش‌هایی از زندگی وی مورد توجه سازندگان معمای شاه قرار گرفت. حالا در قسمت نوزدهم این سریال جزئیات بیشتری از آنچه میان وی و پادشاه پهلوی گذشته به تصویر کشیده شده است.

همچنین در این قسمت ادامه آشنایی محمد رضا با ثریا اسفندیاری به تصویر کشیده شده است. ثریا پس از حضور در کاخ پادشاهی، از سوی محمد رضا برای پاسخ به خواستگاری تحت فشار قرار داده شده است. ثریا بیمار است و محمد رضا فرصت اندکی برای پاسخگویی او تعیین کرده است.

آشنایی محمد رضا با «ثریا»

سریال تلویزیونی «معمای شاه» با پخش هجدهمین قسمت به سراغ ماجرای آشنایی «ثریا اسفندیاری» با «محمد رضا پهلوی» رفته بود. همچنین ماجرای حضور «پروین غفاری» در زندگی محمد رضا نیز در این قسمت روایت شد.

یکی از مهم ترین جنبه های زندگی شخصی محمد رضا پهلوی، سه ازدواج رسمی وی با سه زن متفاوت بود. پس از پرداختن به ماجراهای شخصی زندگی محمد رضا با «فوزیه» همسر مصری او در قسمت های پیشین، با پخش قسمت هجدهم این سریال تلویزیونی، روایت آشنایی و سپس ازدواج شاه مخلوع ایران با «ثریا اسفندریاری» زن دو رگه آلمانی ـ ایرانی وی به تصویر کشیده شد. نقش ثریا در این سریال توسط «مهراوه شریفی نیا» ایفاء شده و بینندگان برای چندین ماه متوالی شاهد حضور این بازیگر در سریال محمد رضا ورزی خواهند بود.

همچنین ماجرای رابطه عاشقانه میان محمد رضا و «پروین غفاری» نیز در قسمت هجدهم معای شاه مورد توجه قرار گرفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار