ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت به بهره برداری رسید اما تاکنون مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است.
کد خبر: ۳۲۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،بازی دیروز زاگرس یاسوج مقابل نفت و گاز گچساران، گویا نه فقط بر روی سکوی های ورزشگاه بلکه در میان سیاسیون و مسئولین شهرستان بویراحمد هم ،واکنش هایی داشته است .
آنچه در موضع گیری های پس از بازی مشهود بود ،واقعیت کشیده شدن برخی رقابت های سیاسی به عرصه ورزش بود.
اما برخی موضعگیری ها هم علاوه بر چنین تحلیل هایی واقعیتی بود که شاید اگر این بازی به تساوی دو تیم نمی انجامید به این صراحت بیان نمی شد و آن موضوع انجام بازی در ورزشگاه عجیب تختی یاسوج بود که نه زمین مناسبی داشت و نه جایگاه ویژه تا جلوی میهمان سرشناسی مثل محمد نوازی خجل نباشیم.
 
چرا بازی در ورزشگاه یاسوج تخلف بود؟ 
فرماندار بویراحمد در اظهار نظری گفته است،مسابقه فوتبال لیگ دسته دوم کشور که روز سه شنبه در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شد تخلف آشکار از قانون بود.
سید محمدکاظم نظری به خبرنگار ایرنا گفت که پیشتر به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده بود که ورزشگاه تختی یاسوج از نظر امنیتی و امکانات برای برگزاری مسابقه فوتبال در حد لیگ مناسب نیست.
وی تاکید کرد که این رقابت باید در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج برگزار می‌شد.
ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت به بهره برداری رسید اما تاکنون مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است.
 چرا بازی در ورزشگاه یاسوج تخلف بود؟
فرماندار بویراحمد ادامه داد: گفته می‌شود زیرساخت‌های ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج آماده نشده است و جای سؤال است اگر ورزشگاه زیرساخت ندارد چرا یک سال پیش افتتاح شد.
نظری تاکید کرد که از این پس اداره کل ورزش و جوانان استان موظف است رقابت‌های فوتبال استانی و ملی را در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج برگزار کند و تخلف از این امر قابل پیگرد است.
منابع آگاه از تخریب صندلی‌های جایگاه تماشاگران در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج خبر می‌دهند.
البته صحبت های دکتر نظری را ،وقتی که به ورزشگاه تختی وارد شوید، کاملا باید تایید کرد چرا که کیفیت بسیار پایین چمن همراه با جایگاه ویژه و همچنین، بلایی که پس از سفر رئیس جمهور بر سر آن آمد ، را به خوبی می توان تایید کرد اما ای کاش مسئولین خصوصا فرماندار عزیز این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کرد و روزها قبل اعلام می کرد اجازه بازی در این ورزشگاه داده نخواهد شد بلکه مسئولین ورزش فکری به حال این موضوع می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار