نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ما سرباز ولایت هستیم، سیاست بازی و قدرت برای ما موضوعیت ندارد بلکه حمایت از رهبری، جان دادن در راه رهبری و ولایت است که برای ما موضوعیت دارد و رهبر معظم انقلاب واسطه بین ما و امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۳۳۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 24 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه تفسیر هفتگی قرآن در مهدیه مشهد افزود: زاویه با رهبری برای ما قابل تحمل نیست و افرادی را که حتی فاصله بسیار اندک و ناچیز با رهنمودهای ولایت و رهبری دارند، نمی پذیریم.
وی اظهار کرد: اگر باطل و کفر مسلط شود و منکرات توسعه یابد، راه برای دشمن خدا و استکبار در داخل کشور باز می شود.
امام جمعه مشهد افزود: اگر دشمن مسلط شود از دین و ایمان مظهری باقی نمی ماند و تمام بحث ما نیز موضوع دین می باشد و نه قدرت و سیاست.
وی با بیان اینکه ایمان در حوزه جنگ نرم یا جنگ سخت ظهور می یابد اظهار کرد: در فضای امن همه افراد عابد، مومن و مسلمان هستند و چنین ایمانی هیچ زحمتی ندارد در حالی که ایمان واقعی در مقابله با توطئه، فتنه و مقدمه چینی های دشمنان خدا ظاهر می شود و در این مقابله گاهی انسان تنها می ماند.
وی گفت: همه درگیری ما با جریانهای سیاسی به خاطر زاویه آنها با رهبر معظم انقلاب یا داشتن خط سکولار می باشد و نقطه مشروعیت نظام فقط یک نفر می باشد که آن هم رهبر معظم انقلاب است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار