جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعلام اینکه انشالله به‌زودی خبرهای خوبی از موصل و آزادسازی این شهر استراتژیک خواهید شنید گفت: با روحیه بسیجی حاکم در عراق، داعش در این کشور مضمحل شده و به فضل خداوند پیروزی نصیب جبهه حق خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 05 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت اظهار کرد: جبهه مقاومت در تلاش است تا موصل را به رقه وصل کند تا ارتباط داعش در عراق و سوریه قطع شود.
 
وی با اعلام اینکه انشالله به‌زودی خبرهای خوبی از موصل و آزادسازی این شهر استراتژیک خواهید شنید تصریح کرد: با روحیه بسیجی حاکم در عراق، داعش در این کشور در فشار نیروهای اسلام است و به‌طور کامل مضمحل شده و به فضل خداوند پیروزی نصیب جبهه حق خواهد شد.

سردار عراقی ادامه داد: جبهه داعش و النصره یک جبهه باطل است و طبق وعده الهی مبنی بر اینکه در رویارویی جبهه حق و باطل، بی‌شک جبهه حق پیروز میدان است محقق خواهد شد..

وی با تأکید بر اینکه حضور نیروهای ایرانی در عراق و سوریه کاملاً مستشاری است افزود: حضور نیروهای ایرانی در سوریه و عراق در راستای سازمان‌دهی، آموزش، مدیریت کمک‌های لازم به نیروهای موجود در این کشورها صورت می‌گیرد.

این مسئول اصل کار و نبرد علیه داعش و النصره را در دستان مردم سوریه و عراق دانست و گفت: برای پیروزی جبهه حق، تمام کشورهای اسلامی به آن‌ها کمک می‌کنند و جمهوری اسلامی نیز یکی از این کشورهای است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: در حال حاضر در جبهه باطل نیز دشمنان اسلام و انقلاب واردشده‌اند اما بدانند بی‌شک جبهه حق پیروز میدان خواهد بود.  

وی با تأکید بر اینکه حضور پر شور آحاد مردم در مراسم‌های ویژه پاسداشت یاد و خاطره شهدا به‌منظور احترام نسبت به آرمان‌های شهدا و ادامه راه آن‌ها است ابراز کرد: اقشار مختلف مردم همواره پشتیبان انقلاب، ارزش‌ها، شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر خانواده‌های شهدا نبودند، در کشور ما نیز به‌مانند کشوهای همسایه امنیتی وجود نداشت و هر لحظه باید منتظر یک انفجار و از دست دادن عزیزی بودیم.

سردار عراقی در پایان با بیان اینکه دست‌بوس خانواده شهدا به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم است خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور، مرهون حضور مدافعان حرم در جبهه‌های نبرد علیه باطل است که از خود گذشتند تا ما در کشور خود در آسایش و امنیت به سر ببریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار