استقلال ۱ -۲ تراکتورسازی
تراکتور بازی یک بر صفر باخته را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال با برد دو بر یک عوض کرد.
کد خبر: ۳۴۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 09 December 2016
به گزارش تابناک تبریز،دیدار دو تیم‌ استقلال و تراکتورسازی درچارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت این  تراکتور سازی بود که توانست مقابل استقلال تهران به برتری برسد.

ابتدا کاوه رضایی با استفاده از اشتباه مهلک اخباری در دقیقه ۷ دروازه تراکتورسازی را باز کرد و در نیمه دوم که قلعه نوعی در آن تخصص ویژه ای دارد، فرمان حمله برای تراکتور صادر کرد تا  فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۶ و ۶۸ تراکتور را فاتح این دیدار کند.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، رابسون جان‌واریو، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو.

 برای اولین بار در بازی‌های فوتبال ایران هم در این بازی از دو داور لب خط استفاده شد که محمدرضا فغانی و حسن اکرمی عهده‌دار این کار بودند. داور چهارم این دیدار هم اشکان خورشیدی است.

 با این برد تراکتور 27 امتیازی شد و با توجه با لغو بازی پرسپولیس با یک اکتیاز بیشتر به صدر جدول صعود کرد. استقلال نیز با 18 امتیاز در رده هفتم قرارگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :