مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم گفت: شهرك خودرو به واسطه همجواري با گمرك استان قطب اقتصادي آينده شهر است.
کد خبر: ۳۴۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، عليرضا مظفري با بيان اينكه پراكندگي اصناف خدمات خودرويي در سطح شهر موجب آلودگي هوا، آلودگي صوتي، ترافيك و سردرگمي شهروندان مي شود، اظهار كرد: گاهي ديده مي شود شهروندان براي يافتن خدمات مناسب، مسافت بسيار طولاني را علي رغم تحمل رنج و مشقت فراوان طي مي كنند تا نياز خود را مرتفع سازند، حال آنكه اگر اين نيازها شناسايي و مجتمع شود و امكان برآورده شدنشان فراهم شود، نيازي به مراجعات مكرر به مركز شهر و به تبع، افزايش بار ترافيكي نيست.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم تصريح كرد: مجموعه شهرك خودرويي با داشتن امكانات تعميرگاهي، خدماتي، رفاهي، امنيتي، تفريحي و ... مي تواند بسياري از دغدغه هاي زيست محيطي شهروندان و اصناف را رفع كرده و فضاي كسب و كار بسيار مناسب را براي ارائه كنندگان خدمات ايجاد كند.

مظفري خاطرنشان كرد: در اين شهرك تصميم بر آن است تا با حمايت مسئولين و ارگان هاي شهري، نسبت به شناساندن دقيق اين شهرك و محاسن و مزاياي آن براي شهروندان و اصناف اقدام شود تا علاوه بر انتقال آسان و با رغبت صنوف خودرويي به آن و بهبود اوضاع زيست شهري براي شهروندان، بتوان يك بورس بزرگ جهت ارائه خدمات خودرويي احداث كرد.

وي با اشاره به مزاياي احداث شهرك خدمات خودرويي در قم، تصريح كرد: امكان حضور همه خدمات مورد نياز خودرو در يك مكان و در كنار يكديگر، امكان تهيه مغازه با هزينه بسيار كم نسبت به واحد هاي داخل شهر در يك مكان با بازار كار مناسب، كسب درآمد مناسب به واسطه حضور همه شهروندان شهر و درخواست كنندگان خدمات در مجموعه از جمله مزاياي اين شهرك است.

مظفري با تاكيد بر اينكه شهرك خودرو به واسطه همجواري با گمرك استان قطب اقتصادي آينده شهر است، گفت: اميد داريم با بهره برداري از فاز نخست اين شهرك تا شهريور سال آينده، اقبال عمومي به آن را نيز شاهد باشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار