سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: روزشمار استفاده از کارت بلیت الکترونیکی در اتوبوس های همدان همزمان با مبعث پایان می یابد.
کد خبر: ۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 17 May 2015

سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان از شروع به كار سامانه الكترونيكي اتوبوس (بليت الكترونيكي) از روز شنبه 24 ارديبهشت همزمان با سالروز بعثت پيامبر اكرم(ص) در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" ، كامران گردان با اعلام اين خبر افزود: بر اساس مصوبه شورا به مناسبت سالروز بعثت پيامبر اكرم(ص) افرادي كه از بليت الكترونيكي استفاده كنند از تخفيف 10 درصدي برخوردار خواهند بود.

گردان با بيان اينكه استفاده از بليت الكترونيكي دغدغه پول خرد را حل خواهد كرد، يادآور شد: همچنين اين سامانه مشكل صرفه‌جويي استفاده از كاغذ و مشكل پول خرد در امر نرخ‌گذاري‌هاي آينده را نيز حل خواهد كرد.

وي با اعلام اينكه تمامي اتوبوس‌هاي بخش‌هاي خصوصي و دولتي به سامانه الكترونيكي تجهيز شده‌اند، اضافه كرد: تمامي اتوبوس‌ها از اين پس با كارت‌هاي الكترونيكي هزينه خدمات خود را از مردم دريافت خواهند كرد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان با اشاره به جانمايي و استقرار 60 كيوسك شارژ و فروش كارت‌هاي الكترونيكي در نقاط مختلف شهر افزود: علاوه بر اين 60 كيوسك، باجه‌هاي فروش بليت نيز نسبت به فروش كارت الكترونيكي اقدام خواهند كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار