دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با تاکید بر حمایت نشدن بیس بال و راگبی قم از سوی بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد سهمیه راگبی قم در تیم ملی به میزان سابق بازگردد.
کد خبر: ۳۵۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا ساری گفت: راگبی بازان قم در سال ۹۴ سهمیه گرفتند و جواز حضور در لیگ بر‌تر را کسب کردند. در سال ۹۵ این مسابقه‌ها در کرمان برگزار شد و عنوان چهارمی برای راگبی بازان قم به دست آمد. به عنوان خروجی کار از استان قم ۲ راگبی باز قرار است در مسابقه‌های رنکینگ بزرگسالان آسیا در قطر شرکت کنند. هدف ما این بود که سهمیه ما بیش از این باشد. ما سال گذشته ۳ سهمیه در تیم ملی داشتیم و این آمار امسال به ۲ نفر رسیده است و برای بازگشت به ۳ سهمیه باید از نو تلاش کنیم.

وی افزود: تشکیل تیم‌های پایه ما در راگبی و اعزام به مسابقه‌های نوجوانان و جوانان اتفاق بزرگی برای راگبی ماست. در بیس بال هم شرایط خوبی فراهم شده است. چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند و تیم بیس بال قم امسال در لیگ نتایج خوبی کسب کرد و زحمت‌های بسیاری برای این تیم کشیده شد.

برخلاف آنچه در رسانه‌ها آمد این تیم از سوی بخش خصوصی حمایت نشد و در حقیقت بخش خصوصی فقط هزینه لباس‌های این تیم را پرداخت کرد و بقیه هزینه‌ها را هیأت انجمن‌های ورزشی استان پرداخت پس نباید این تیم را با نام بخش خصوصی معرفی کرد. یافتن کسانی که در ورزش هزینه کنند دشوار است و تیم‌های بیس بال و راگبی ما در سال‌های اخیر در لیگ هیچ حامی مالی به خود ندیده‌اند. در این شرایط بدیهی است که تیم بیس بال ما بدون تغییر به مرحله نهایی لیگ می‌رود اما تیم‌های دیگر که مشکل مالی ندارند بازیکن خارجی جذب می‌کنند و‌‌ همان بازیکن خارجی نتیجه بازی را تغییر می‌دهد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار