در هفته دوازدهم والیبال ایران انجام می‌شود
مردان والیبالیست تیم کریمه قم پنجمین مسابقه خانگی خود از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور را برابر تیم مقاومت فرمانداری مهاباد انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۵۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 10 January 2017
به گزارش تابناک قم، نماینده والیبال استان قم که سرمایه‌گذاری روی بازیکنان رده‌های سنی پایه و توجه به والیبالیست‌های بومی را اولویت اصلی خود برای حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور قرار داده، بدون توجه به نتایج این فصل امیدوار به فصول آتی والیبال ایران است.

بسته شدن تیم کریمه در کمترین زمان ممکن و در اختیار نداشتن زمان مناسب و کافی برای آماده‌سازی به منظور حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور موجب شد تا نماینده والیبال قم نتواند نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کند.

در هر حال انتظار اهالی والیبال قم از تیم کریمه به دلایلی که گفته شد چندان بالا نیست و همین که این تیم شجاعت به خرج داد و با کمترین زمان برای آماده‌سازی و کمترین هزینه وارد این سطح از مسابقات باشگاهی کشور شده، برای قمی‌های علاقمند به والیبال قابل ارزش است.

اما هنوز سه بازی دیگر تا پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران باقی مانده و والیبالیست‌های کریمه باید کمی همت به خرج داده و با تلاش و هوش بالاتر و همچنین عدم ترس از حریفان، به فکر کسب حداقل یک برد در این فصل باشند.

کریمه قم در سه بازی باقی مانده از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های ایران میزبان سه حریف قدرتمند یعنی مقاومت فرمانداری مهاباد، شهرداری جوان ارومیه و کاله جوان مازندران است و باید از فرصت میزبانی برای کسب پیروزی به خوبی استفاده کند.

بعد از پایان بازی‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول والیبال ایران در روز یکشنبه نوزدهم دی‌ماه، بلافاصله دیدارهای هفته دوازدهم روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم والیبال کریمه قم در دیداری خانگی با تیم مقاومت فرمانداری مهاباد مسابقه می‌دهد.

در گروه نخست تیم کریمه قم که بدون برد و تنها با کسب دو امتیاز در انتهای جدول گروه نخست جای دارد، در هفته دوازدهم از ساعت 16 روز 22 دی‌ماه در سالن شهید رضائیان قم با تیم بالانشین مقاومت فرمانداری مهاباد دیدار می‌کند تا بلکه باخت سه بر صفر بازی نیم‌فصل را جبران کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار