هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال
والیبالیست‌های كريمه قم در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در خانه خود به تیم شهرداري جوان اروميه باختند.
کد خبر: ۳۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک قم، در فاصله یک هفته به پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه دیداری حساس در قم بین نمایندگان قم و ارومیه به انجام رسید و با برتری میهمان پایان یافت.

در این دیدار تیم والیبال کریمه قم که هیچ بختی برای صعود به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور ندارد و لقب‌ ضعیف‌ترین تیم حال حاضر والیبال باشگاه‌های ایران را به نام خود ثبت کرده، در حضور تماشاگران قمی به شهرداری جوان ارومیه باخت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان این هفته بازی‌های بسیار مهمی در گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد و نتایج آنها در سرنوشت تیم‌ها برای صعود یا حذف از مرحله گروهی لیگ امسال بسیار تاثیرگذار است.

کریمه قم عصر امروز در بازی هفته ششم از نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در سالن شهید رضائیان قم به مصاف تیم شهرداری‌جوان این شهر رفت و 3 بر یک باخت و با این شکست، در سیزدهمین بازی خود نیز مغلوب حریفان شد تا ضعیف‌ترین تیم لیگ امسال باشد.

در این دیدار جذاب و تماشایی تیم شهرداری جوان‌ ارومیه ست نخست را با حساب 25 بر 21 به نفع خود تمام کرد و در ست دوم نیز بردی آسان‌تر را با حساب 25 بر 19 به نفع خود رقم زد اما شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم کریمه قم ست سوم را 25 بر 19 بردند تا اختلاف را به حداقل برساند ولی در ست چهارم این بازی تیم میهمان 25 بر 22 کریمه را شکست داد تا این دیدار را سه بر یک به نفع خود تمام کند.

بدین‌ترتیب 13 باخت پشت سر هم در هفته‌های اول تا سیزدهم پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، تیم کریمه قم را از هفته‌ها قبل از صعود به پلی‌آف لیگ برتر دور کرده، اما کادر فنی و بازیکنان این تیم همچنان امیدوار به کسب حداقل یک پیروزی در هفته پایانی برابر تیم کاله جوان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار