به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در اردبیل با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در اطلاعیابی و اطلاعرسانی و برقراری ارتباطات سازنده بین بانک و مشتریان و جامعه تاکید کرد.
وی اظهار کرد: از زمانی که طرح همیاران روابط عمومی در بانک به مرحله اجرا گذاشته شده است امورات روابط عمومی در شعب به صورت روان و بسیار خوب پیگیری و اجرا میشود و جا دارد با توجه به پتانسیل قوی و ظرفیت همکاران، تلاشهای بیشتری در راستای ارتقای میزان رضایتمندی مشتریان هم از سوی همیاران روابط عمومی و هم از سوی کلیه کارکنان صورت گیرد.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با بیان اینکه ابزارهای بسیار خوبی در اختیار همیاران روابط عمومی قرار گرفته است، افزود : همیاران میتوانند از طریق بودجه نقطه فروش شعب، به برقراری ارتباطات سازنده و موثر با مشتریان اقدام کنند و در مناسبتهای مختلف برنامههای خوبی تدارک دیده و اجرا کنند.
پاشاپور، روابط عمومی را پل ارتباطی میان سازمان و جامعه دانست و تصریح کرد: در همین راستا همیاران روابط عمومی نیز پل ارتباطی میان مدیریت روابط عمومی و مشتریان است و در صورت بکارگیری درست این ظرفیت روابط دوسویه بسیار محکمی بین مشتریان با مسئولان و مدیران بانک صورت خواهد گرفت که در نهایت به نفع سازمان و مشتریان خواهد بود و هر دو طرف از این ارتباط بهره خواهند برد و پیوند عمیقی بین آنها برقرار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از تلاشها و زحمات همیاران روابط عمومی شعب این بانک در استان با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر شد.