در 2 بخش آقایان و بانوان صورت می‌گیرد
هیأت‌ گلف استان قم از آموزش رایگان مبانی مقدماتی دو رشته ورزشی گلف و مینی‌گلف به علاقمندان به این دو رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک قم‏، فعالیت‌های گلف استان قم در این رشته و همچنین رشته‌های زیر مجموعه آن نظیر مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ در حالی انجام می‌گیرد که از تیر ماه امسال به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست رئیس سابق این هیات، بعد از گذشت هفت ماه هنوز مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید برگزار نشده است.

بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست سیدمحمد علویون در این هیأت‌ ورزشی، با ابلاغ رئیس فدراسیون گلف حمید خواجه‌بیاتی به مدت سه ماه مسوولیت سرپرستی هیأت‌ گلف قم را بر عهده گرفت و بعد از پایان این مدت، یک ابلاغ سرپرستی دیگر از سوی این فدراسیون برای حضور رضا دلاوری در مسوولیت سرپرستی گلف قم صادر شد.

اینکه چرا و به چه دلیل مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی برگزار نمی‌شود نامشخص است اما هیأت‌ گلف استان قم به صورت جسته و گریخته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و یکی از جدیدترین فعالیت‌های این هیأت‌ برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین دوره آموزش مقدماتی گلف و مینی‌گلف در قم است.

در این دوره آموزشی که به همت حمید منصوری و علی منفرد و توسط هیأت‌ گلف استان قم در آکادمی گلف و زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، مبانی مقدماتی رشته‌های گلف و مینی‌گلف به صورت رایگان به علاقمندان به این دو رشته آموزش داده می‌شود.

بعد از برگزاری نخستین جلسه آموزش این دو رشته در هفتمین روز بهمن‌ماه، دوره بعدی این آموزش برای روزهای یکشنبه و پنجشنبه هفته آینده از ساعت 15 در آکادمی گلف و زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برنامه‌ریزی شده است.

همچنین هیأت‌ گلف استان قم برای برگزاری نخستین جلسه آموزش مقدماتی گلف و مینی‌گلف بانوان نیز برنامه‌ریزی کرده و در این دوره با تدریس خانم لطفی، مباحث مقدماتی مرتبط با گلف و مینی‌گلف به صورت رایگان به بانوان دوست‌دار این دو رشته آموزش داده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار