در دیدار نهایی مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی کشور
رئیس انجمن‌های ورزشی استان قزوین گفت: در دیدار نهایی مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی کشور که به میزبانی این استان برگزار شد، تیم قزوین نتوانست حریف تیم استان مرکزی شود و در این میان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی ململی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین از اتمام مسابقات کشوری سپک‌تاکرا در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه فجر و به یاد شهدای آتش‌نشان در روزهای نهم و دهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: ابتدا قرار بود در این دوره از مسابقات سپک‌تاکرا 12 تیم حضور داشته باشند اما به دلیل بد بودن شرایط جوی دو تیم از شرکت در این مسابقات انصراف دادند و مسابقات سپک‌تاکرا در قزوین با حضور 10 تیم برگزار شد.

رئیس انجمن‌های ورزشی استان قزوین اضافه کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات از استان‌های قزوین، مرکزی، کرمانشاه، تهران، زنجان، گیلان، سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی بودند.

ململی با اشاره به اینکه مسابقات سپک‌تاکرا که به میزبانی قزوین برگزار شد از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: این مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم قزوین در گروه دو این مسابقات حضور داشت.

این مسؤول ورزشی عنوان کرد: در گروه دو تیم قزوین با تیم‌های اراک، سیستان و بلوچستان، تهران و آذربایجان غربی هم گروه بود که توانست همه تیم‌ها را در مسابقات گروهی با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

رئیس انجمن‌های ورزشی استان قزوین ادامه داد: در مسابقه نیمه‌نهایی تیم قزوین به مصاف تیم کرمان رفت و توانست در یک بازی قاطع، این تیم را هم با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و راهی دیدار پایانی شود.

ململی مطرح کرد: در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی تیم مرکزی رو به روی تیم کرمانشاه قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد و حریف تیم قزوین در بازی فینال شود.

وی با بیان اینکه در دیدار نهایی مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی کشور بازی بسیار نزدیک و با فاصله امتیازی کم پیگیری شد، تصریح کرد: باوجود اینکه در مسابقه گروهی تیم قزوین توانست تیم استان مرکزی را شکست دهد متأسفانه در مسابقه فینال تیم قزوین در ست نخست با امتیازهای 21 بر 16 و در ست دوم هم 15 بر 12 از تیم مرکزی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

رئیس انجمن‌های ورزشی استان قزوین عنوان کرد: بازیکنان تیم قزوین حمید گروه‌ای، رامین رامندی و علی حاجیان بودند و همچنین سید‌محمد حداد به عنوان مربی و علی قدرتی سرپرست تیم سپک‌تاکرا قزوین در این دوره از مسابقات بودند.

ململی اضافه کرد: تیم سپک‌تاکرا قزوین در هشت دوره اخیر مسابقات کشوری توانسته جزو سه تیم برتر باشد که در این دوره از مسابقات کشوری هم به روند خود ادامه داد.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه تمام مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، گفت: اسکان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در هتل ورزش قزوین صورت گرفت و شهرداری بیدستان هم حمایت مالی تیم سپک‌تاکرا قزوین را بر عهده داشت.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه مسابقات کشوری سپک‌تاکرا، سهراب آزاد رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، تعدادی از اعضای شورای شهر قزوین و بیدستان و مسؤولان ورزشی این استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار