همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه"
همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی وکارگری استان نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 31 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛ مراسم نواختن زنگ انقلاب همزبان با سراسر کشور و با حضور مدیران شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، تشکلات کارگری و کارفرمایی ، شوراهای اسلامی کار ، کارگران و تعاونگران استان  در شرکت کشت و صنعت لرستان برگزار شد .
علی آشتاب در این مراسم بیان کرد: دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام و انقلاب به مردم معرفی شده و با آرمان‎های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنیم.
وی اظهار کرد: در این ایام نباید از نقش‎آفرینی کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی غافل ماند چراکه اگر تلاش‎های این قشر نبود شکل گیری و پیشرفت انقلاب به سختی پیش می‎رفت.
آشتاب ادامه داد: کارگران و کارفرمایان در کنار سایر اقشار انقلابی نقش بی‎بدیلی در پیروزی و تداوم انقلاب داشتند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: یکی از نمونه‎های بارز اقتصاد مقاومتی شرکت کشت و صنعت لرستان است که بعد از تعطیلی چندین ساله امروز شاهد پویایی و فعالیت آن هستیم.
وی با اشاره به احیا برخی از واحدهای تولیدی لرستان، افزود: فعال شدن مجدد این شرکت‎ها ثمره تلاش مجموعه مسئولان استانی، مدیریت ارشد استان، قشر کارگران است.آشتاب با اشاره به اینکه لرستان در سالجاری پایلوت اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: فعال سازی بنگاه‎های اقتصادی و حمایت مجموعه پولی و مالی استان از آنها نمونه‎ای از اقدامات لرستان در جهت اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است. 

زنگ انقلاب کارگری در لرستان نواخته شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به آمار بیکاری در این استان، اذعان کرد: رفع این چنین مشکلاتی در استان نیازمند عزم جدی و همگانی است تا بتوان به خروجی مطلوبی رسید.
وی گفت: امروز لرستان در مسیر توسعه و ترقی حرکت می‎کند و این پیشرفت نیز نتیجه تلاش همه زحمت‎کشان است.آشتاب بیان کرد: ما دولتیان باید موانع و شرایط را در جهت پیشرفت استان تسهیل کنیم و فرهنگ کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار داده و فرهنگ استفاده از کالای داخلی را ترویج دهیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: اگر می‎خواهیم به بنیه نقدی و اقتصادی واحدهای تولیدی و خانوار کارگران کمک کنیم باید فرهنگ مصرف کالای داخلی را در جامعه به اجرا درآوریم.
وی خاطر نشان ساخت :ارتقاء مسئله سلامت نیروی کار بحث مهمی است که باید مورد توجه خدمات بیمه ای و درمانی و اداره کار باشد  


زنگ انقلاب کارگری در لرستان نواخته شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار