فرمانده انتظامی آمل از دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از چک‌های جعلی ۱۲ میلیاردریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 01 February 2017
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم اظهار داشت: درپی مراجعه چند نفر از شهروندان به مراکز انتظامی و مرجوعه ای قضایی مبنی بر کلاهبرداری از تعدادی از کسبه و بازاریان با استفاده از چک‌های بی هویت و جعلی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی آمل، افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.
 
گنجیان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، متهم را که با دریافت دسته چک‌های جعلی و یا خرید چک‌های سفید از برخی افراد، با معرفی خود به عنوان فردی متمول اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
ضرورت کسب اعتماد در تولید و افزایش امنیت عمومی
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کسب اعتماد و جلب مشارکت‌های مردمی در تولید و افزایش امنیت عمومی الزامی است، افزود: ناجا با این رویکرد با واگذاری برخی از ماموریت‌ها نظیر دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و شرکت‌های انتظام به نهادهای مردمی در این راستا گام های اساسی برداشته است.
 
سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به اینکه تولید امنیت یک موضوع چندوجهی است، گفت: نیروی انتظامی تنها یکی از ابعاد تولید‌کننده امنیت است و مردم و حاکمیت عمده‌ترین نقش را در تولید امنیت برعهده دارند.
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کسب اعتماد و جلب مشارکت‌های مردمی در تولید و افزایش امنیت عمومی الزامی است، افزود: نیروی انتظامی با این رویکرد با واگذاری برخی از ماموریت‌ها نظیر دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و شرکت‌های انتظام به نهادهای مردمی در این راستا گام های اساسی برداشته است.
 
اجرای طرح مشترک پاکسازی سواحل رامسر
 
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح مشترک پاکسازی سواحل رامسر خبر داد و گفت: بیش از 400 میلیون ریال انواع تجهیزات شیلاتی در 24 ساعت گذشته در مناطق ساحلی این شهرستان توقیف شد.
 
سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی و محصولات و تجهیزات شیلاتی، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت صیادان غیرمجاز در سواحل دریا در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با همکاری یگان حفاظت منابع آبزیان و فرماندهی دریابانی منطقه با هماهنگی قضایی ضمن تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی، طرح مشترک پاکسازی  را در دستور کار خود قرار دادند.
 
کلاهبرداری با عناوین جعلی در قائم‌شهر
 
سرپرست فرماندهی انتظامی قائم‌شهر از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
 
سرهنگ شعبان مهری اواتی افزود: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراکز انتظامی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی به بهانه دریافت وام و تامین مایحتاج زندگی از آنان کلاهبرداری کرد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی قائم‌شهر،افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری12 قائم‌شهر موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غفلگیرانه وی را دستگیر کنند.
 
دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در آمل
 
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان آمل، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران با یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار