پیش بازی پرسپولیس- تراکتورسازی
دیدار فینال لیگ برتر مابین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز فردا در تهران برگزار می شود
کد خبر: ۳۷۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 04 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، دیدار فینال لیگ برتر مابین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز فردا در تهران برگزار می شود.


در مهم ترین دیدار هفته بیستم و به نوعی مهم ترین دیدار لیگ شانزدهم فردا پرسپولیس میزبان تراکتورسازی تبریز است.

پرسپولیس صدرنشین در شرایطی میزبان تیم دوم جدول است که ۶ امتیاز بیشتر از این تیم دارد و اگر برنده بازی فردا شود اختلاف امتیاز را به ۹ امتیاز افزایش می دهد. با توجه به اختلاف ۹ امتیازی و اینکه پرسپولیس در ادامه فصل بیشتر در تهران بازی دارد اگر قرمزهای تهران فردا برنده شوند تقریبا از قهرمانی شان مطمئن می شوند.

برد تراکتورسازی اما اختلاف را به سه امتیاز کاهش می دهد و نبرد قهرمانی با هیجان بیشتری ادامه خواهد داشت.

دریک هفته اخیر حواشی زیادی در باشگاه تراکتورسازی تبریز رخ داده که برگزاری این بازی را بسیار تحت الشعاع قرار داده است. دیروزخبر اعلام محرومیت فیفا برای باشگاه تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی منتشر شد و حتی تراکتورسازی برای نقل و انتقالات تابستانی نیز با  مشکل روبه رو هست.
بدین ترتیب بازیکنانی چون هاشم بیگ زاده و سجادشهباززاده نمی توانند برای این تیم بازی کنند و طبق آخرین اخبار با توجه به ثبت قرار داد نواللهی و عالیشاه قبل از صدور حکم محرومیت، این دو بازیکن میتوانند مقابل تیم سابق خود بازی کنند.

تراکتور سازی با دیگر مشکل محرومان و مصدومان نیز روبرو است. . جمعا 10 بازیکن تراکتور به دلایل مختلف قادر به همراهی تیمشان برابر پرسپولیس نیستند به جز دو نفر ذکر شده نفراتی چون مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، مهدی شریفی، خالد شفیعی، شهرام گودرزی و هادی محمدی هم نمی توانند تیمشان را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کنند.

 ابتدا قرار بود این بازی از ساعت 17 آغاز شود اما شورای تامین استان تهران درخواست برگزاری این مسابقه در ساعت 15 را داد که با موافقت فدراسیون و سازمان لیگ مواجه شد.
در آنسوی میدان هم باید به سروش رفیعی اشاره کرد که در بازی رفت دو تیم برای تراکتورسازی بازی کرد و حالا برابر تیم چند ماه قبل خود به میدان می رود.

قلعه نویی با این همه مشکل داخلی و خارجی فردا باید تیمش را مدعی قهرمانی نگه دارد. پرسپولیس هم در شرایطی پای به این بازی می گذارد که پنج بازی قبلی خود را بدون خوردن گلی برده است و در این روزها در اوج قرار دارد.. این تیم پس از بازی فردا باید در داربی به میدان برود و بازیکنان دو اخطاره این تیم باید حواسشان را جمع کنند که داربی را از دست ندهند.

پرسپولیس در ادامه هم بازی های دشواری با سپاهان و الهلال دارد.
امیر قلعه نویی با تراکتورسازی در دو بازی اخیرش با پرسپولیس به مساوی دست پیدا کرده است.

نتیجه بازی رفت: تراکتورسازی صفر- پرسپولیس صفر

تیم داوری: بیژن حیدری – رضا سخندان – آرمان اسعدی – سیدرضا مهدوی – ناظر: هدایت ممبینی


یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز

ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :