با توجه به دیدار استقلال و پرسپولیس این احتمال وجود دارد که منصوریان به ترکیب بازی های گذشته دست نزند چرا که این مربی معتقد است همیشه باید ترکیب برنده به میدان برود.
کد خبر: ۳۷۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 10 February 2017
تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، رابسون جانواریو، امید ابراهیمی، حیدرى ،امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصارى ،مجتبی حق دوست و علی قربانی دیگر بازیکنان اصلی استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس هستند و با توجه به نظر منصوریان احتمال حضور این بازیکنان در دربى ٨٤ زیاد خواهد بود.
 سرمربی آبی ها به نوعی هارمونی ترکیب تیمش را پیدا کرده و بازیکنان جوانش به بهترین شکل اعتماد او را پاسخ داده اند. بعد از بازی ها و نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم، منصوریان به ترکیب اصلی شامل 11 بازیکن فیکس و 2 تا 3 ذخیره دست پیدا کرده و استقلال هم با این مدل چینش بازی روان تری را به نمایش می گذارد.
اکنون استقلال در یکی از حساس ترین بازی های فصل باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. منصوریان این بار هم ریسک نمی کند که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. جلوتر از رحمتی، به احتمال فراوان زوج رابسون-پادوانی مانند بازی ماشین سازی و السد قطر حضور خواهند داشت و حیدرى و زکی پور در کناره ها. 
در خط هافبک هم ابراهیمی، نورافکن، انصارى و حق دوست در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و احتمال تغییر عقیده منصوریان درباره حضور فیکس این بازیکنان بسیار کم است. کاوه رضایى نیز در این دیدار در خط حمله قرار مى گیرد و با توجه به مصدومیت غفورى ،حیدرى به جاى او در ترکیب قرار مى گیرد .علی قربانی هم که در خط حمله، ستاره بی چون و چرای دو هفته اخیر آبی ...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار