مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع):
اکبر شیخ مدیر عامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در نشست شورای اداری این بنیاد گفت:دهه کرامت باید به دهه شادی اهل‌بیت علیهم‌السلام تبدیل شود.
کد خبر: ۳۸۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 27 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، اکبر شیخ، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در این نشست ضمن قدردانی از خدمات سید جواد جعفری به‌عنوان مؤسس بنیاد امام رضا (ع)، گفت: راه‌اندازی یک بنا کار دشواری است و ایشان در طول 15 سال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را به نقطه مطلوبی رساندند و ما باقدرت این راه را ادامه خواهیم داد.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) بابیان این‌که خدمت در ساحت مقدس فرهنگ رضوی، معنوی و دلی و اعتقادی است، اظهار داشت: هنگامی‌که می‌خواستم پیشنهاد مدیرعاملی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) را بپذیرم محضر امام هشتم (ع) رسیدم و ایشان را به مادرشان قسم دادم تا بتوانم تحت توجهات و عنایات ایشان در این مسیر گام بردارم.
شیخ ادامه داد: هدف همه ما ترویج فرهنگ رضوی است و در بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) که معنوی و دلی و فضایی سرشار از صمیمیت و عشق است فعالیت می‌کنیم.
وی با اشاره به این‌که دهه کرامت باید به دهه شادی اهل‌بیت علیهم‌السلام تبدیل شود، یادآور شد: امروز نسل جوان به دنبال نگاه چندبعدی نسبت به دین است و امیدواریم این دهه در کنار دهه محرم که دهه حزن اهل‌بیت(ع) است، به‌عنوان دهه شادی اهل‌بیت علیهم‌السلام مطرح شود.
شیخ خطاب به کارکنان بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: من مطمئنم شما بهترین هستید زیرا حضرت رضا (ع) شما را برای کار در این عرصه انتخاب کرده است.
سید جواد جعفری، مدیرعامل پیشین بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نیز در این نشست گفت: در پی بیانات مقام معظم رهبری که در قم از دهه کرامت یاد کردند، به‌ مرور زمان دهه کرامت در رسانه‌ها و بین مردم جا افتاد و بنیاد امام رضا (ع)، این رسالت را برای خود قائل شد که در دهه کرامت ویژه‌برنامه‌هایی را در سراسر کشور برگزار کند و به گسترش فرهنگ رضوی بپردازد.
وی افزود: امید است در کنار دهه محرم که مردم به‌طور خودجوش به عزاداری برای اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌پردازند در دهه کرامت اقشار مختلف مردم به شادی درباره اهل‌بیت(ع) بپردازند.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) راه‌اندازی خبرگزاری فرهنگ رضوی و فصلنامه فرهنگ رضوی، انتشار جلد اول دانشنامه امام رضا (ع) را از دیگر اقدامات بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نام برد.


 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار