مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کارگران ساختمانی تا 30 اسفند امسال مهلت‌ دارند به سامانه خدمات رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۳۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 28 February 2017
 علی آشتاب  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اعلام این خبر گفت: کارگران ساختمانی تا 30 اسفندماه امسال مهلت‌ دارند به سامانه خدمات رفاهی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: فرآیند احراز هویت کارگران ساختمانی نیز این‌ گونه است که پس از ثبت‌نام کارگران در سامانه، افراد شناسایی می‌شوند و در مرحله بعد افرادی که صلاحیت آن‌ها تائید شده به انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی معرفی خواهند شد. همچنین انجمن‌های صنفی کارگران بازرسی‌های لازم را برای بررسی مجدد صلاحیت افراد به عمل می‌آورند و درنهایت نتیجه این پالایش اعلام می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به شرایط احراز هویت کارگران ساختمانی اظهار داشت: درصورتی‌که طبق مستندات مربوطه احراز اشتغال آن‌ها تأیید نهایی شود تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرارگرفته و یا درصورتی‌که قبلاً از این بیمه استفاده می‌کردند بیمه آن‌ها تداوم پیدا می‌کند.

آشتاب تصریح کرد: تمامی کارگران ساختمانی در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانند رأسا نسبت به ثبت‌نام خود در این سامانه اقدام کنند و در غیر این صورت می‌توانند ثبت‌نام خود را در کافی‌نت‌ها، انجمن‌های صنفی و... انجام دهند.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به کارگران ساختمانی ازاین‌پس به کسانی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت‌نام کرده باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان خاطرنشان کرد: کارگران ساختمانی باید با در دست داشتن مدارک تا پایان اسفند در سامانه خدمات رفاهی به نشانی 
www.samanehrefah.ir  ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار