در اراك؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی از دستگيري اعضاي باندی خبر داد كه اقدام به سرقت يك خودروي كاميون و محموله 23 تني شمش آلومينيوم آن در اراك كرده بودند و گفت: سارقان در زمان فروش محموله و كمتر از 8 ساعت دستگير شدند.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 12 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در تشريح اين خبر گفت:‌ در صبح روز بيستم اسفندماه سال جاري شخصي كه خود را راننده يك دستگاه خودروي سنگين معرفي كرد در تماس با مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام داشت كه خودرو و محموله اش سرقت شده است.

وي اضافه كرد: در تحقيقات اوليه كارآگاهان پليس از اين فرد، او اذعان داشت كه شب گذشته خودرويش را در محلي پارك كرده كه در مراجعه متوجه مي شود كه خودرو كاميون كشنده با محموله 23 تن شش آلومينيوم سرقت شده است.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع بلافاصله تيمي تخصصي از كارآگاهان پليس بررسي موضوع را آغاز كردند و در روند تحقيقات سرنخ هايي از سارقان به دست آمد و مشخص شد اعضاي اين باند كه سه نفر سارق سابقه دار هستند، قصد دارند اين محموله رادر شهرستان قم به فروش برسانند.

عزيزي تصريح كرد: با برنامه ريزي دقيق كارآگاهان پليس، در كمتر از هشت ساعت و زماني كه سارقان در محل قرار براي فروش خودرو و محموله سرقتي حاضر شده بودند، در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: در اين عمليات، يك دستگاه خودروي سواري نيز از سارقان كشف شد و خودرو و محموله آن نيز با هماهنگي دستگاه قضائي به فرد مالباخته تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان گفت:‌تحقيقات تكميلي از دستگير شدگان دررابطه با سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار