رئيس هیأت انجمن‌های ورزشی بروجرد از توسعه رشته‎های ورزشی این انجمن در شهرستان بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 13 March 2017
رضا دیناروند رئيس هیأت انجمن‌های ورزشی بروجرد، گفت: خوشبختانه امسال 9 رشته ورزشی از مجموع 17 رشته انجمن‎های ورزشی در شهرستان بروجرد فعال شده است.


وی خاطر نشان کرد: فوتبال رومیزی، فوتوالی، رزمی، ورزش‎های رایانه‎ای و الکترونیک و ورزش‎‎های هوایی از جمله رشته‎های جدید فعال ورزشی در بروجرد هستند که با استقبال خوب شهروندان همراه شده‎اند.


رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی بروجرد از رشته‎های دارت و طناب‌کشی به عنوان رشته‌های تحت پوشش انجمن‎های ورزشی خبر داد و افزود: این رشته‎ها در سال جاری فعال شده‎ و توانسته‎اند، میزبانی مسابقات استانی را انجام داده و موفقیت‎هایی را کسب کنند.


دیناروند از راه‎اندازی و فعال نمودن رشته ورزشی راگبی در بروجرد خبر داد و گفت: مقدمات اولیه فعال کردن این رشته ورزشی انجام شده و از سال آینده به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‎کند.


وی خاطر نشان کرد: رشته ورزشی راگبی جزء ورزش‎های المپیکی بوده و در قالب مسابقات لیگ برای ورزشکاران آقا و خانم برگزار می‎شود، به این ترتیب با پیش‎بینی استقبال شهروندان بروجردی از این رشته ورزشی جذاب و پر طرفدار، در حال تامین امکانات آن هستیم.


رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی بروجرد تاکید کرد: کار ثبت نام و استعدادیابی برای تقویت رشته ورزشی راگبی در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در سطح مدارس آغاز شده است.


دیناروند عنوان کرد: همچنین کلاس توجیهی و فنی ورزش راگبی نیمه دوم فروردین ماه سال آینده با حضور ورزشکاران منتخب و مستعد این رشته برگزار خواهد شد.


وی موج‎سواری و جت اسکی را از دیگر رشته‏های ورزشی انجمن‌های ورزشی بروجرد دانست و بیان کرد: انجام این ورزش‎ها به صورت تخصصی و حرفه‎ای در شهرستان بروجرد امکان‎پذیر نیست .


این مسئول تصریح کرد: فعال کردن همه رشته‌های ورزشی هیأت انجمن‎های ورزشی در بروجرد نیازمند تامین امکانات تخصصی است که در شرایط کنونی و فعلی در این شهرستان مقدور نیست.


گفتنی است، ورزشکاران مستعد و خوش‎آتیه شهرستان بروجرد در رشته‎های ورزشی مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان با وجود کمبود امکانات مورد نیاز در رقابت‎های کشوری و برون مرزی متعددی درخشیده و عناوین رنگارنگ فراوانی را کسب کرده‎اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار