معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تکالیف دانش آموزان مقطع ابتدایی این استان در تعطیلات نوروزی، انجام تحقیق علمی براساس سر فصل های پیشنهادی این سازمان و یا معلمان است.
کد خبر: ۳۹۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 13 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهرانگیز جلیلیان اظهار کرد: براین اساس از معلمان این مقطع تحصیلی خواسته شده برای تعطیلات نوروزی دانش آموزان خود، سرفصل پیشنهادهای علمی را تعیین و به آنها اعلام کنند.
 
وی با بیان اینکه همچنین سرفصل هایی نیز توسط سرگروه های آموزشی این سازمان مشخص شده که به صورت پیشنهادی به مدارس اعلم می شود، افزود: مدارس هم می توانند بر اساس شرایط بومی هر شهرستان به دانش آموزان برای هر درس و پایه تکلیف بدهند.
 
جلیلیان تاکید کرد: همچنین به مدارس پیش دبستانی نیز اطلاع رسانی شده تا با موضوع 13 بدر و چهارشنبه سوری مطالب آموزشی لازم را به نوآموزان ارائه دهند.
 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به توقف توزیع پیک های نوروزی در چند سال اخیر به علت تاثیر نامناسب علمی بر روی دانش آموزان گفت: برای جلوگیری از ایجاد خلل تحصیلی در ایام تعطیلات نوروزی به معلمان ابلاغ شده تا با ارایه سرفصل های پیشنهادی علمی سبک از دانش آموزان تکلیف بخواهند.
 
جلیلیان ادامه داد: این سرفصل ها که با مشارکت معلمان بصورت فردی و یا گروهی با همکاری گروه های آموزشی تهیه شده متناسب با وضعیت هوشی، منطقه زندگی و دیگر خصوصیات دانش آموزان بوده که برای انجام در تعطیلات نوروزی به آنها ابلاغ کنند.
 
وی با بیان اینکه پیک نوروزی به هیچوجه توسط این سازمان تهیه نمی شود، یادآور شد: سرفصل های پیشنهادی معلمان به صورت کار علمی است که باید به دانش آموزان ابلاغ شود ضمن اینکه مدارس حق هیچگونه عقد قرارداد برای چاپ این سرفصل های پیشنهادی با شرکت ها را ندارند.
 
وی اضافه کرد: این سرفصل های پیشنهادی معلمان با هدف استفاده بهینه و صحیح دانش آموزان از تعطیلات ایام نوروز از سوی معلمان به دانش آموزان ابلاغ خواهد شد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام گفت: بر اساس تاکید وزارت متبوع، مدیران مدارس لازم است از همکاری با موسسه ها برای تولید و فروش مجلات، کتاب و سایر موارد مشابه و یا برگزاری آزمون های مرتبط به بهانه فعالیت های نوروزی جلوگیری نمایند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار